eSOo Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 hei hei noen som veit hvor man kan kjøpe neonlys som er beregnet til mc/bil ? Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 (endret) kjøpte kald katoder der som er beregna på pc for 2 år siden, og de lyser like bra enda Billig og bra... Edit: Microplex var det jeg tenkte på... Har selv disse Som sagt så er det 2 år siden jeg kjøpte de, så tok feil side sist... Satt ned prisen har de gjort å greier... Endret 25. mars 2005 av Pluggen Lenke til kommentar
eSOo Skrevet 25. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2005 komplett.no... kjøpte kald katoder der som er beregna på pc for 2 år siden, og de lyser like bra enda Billig og bra... men det er bra vøttø Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Fant du ut av det?? Trur jeg ga 55 kroner røret, pluss 65 kroner for koblingsboks, så da burde det komme på 175 kr.- for et komplett sett med to rør og boks... Til sammenligning, så vet jeg det koster ca. 200 per rør på steder som selger det spesifikt til bil/mc... Er dog ikke å annbefale til bil trur jeg... Lenke til kommentar
eSOo Skrevet 4. april 2005 Forfatter Del Skrevet 4. april 2005 Fant du ut av det?? Trur jeg ga 55 kroner røret, pluss 65 kroner for koblingsboks, så da burde det komme på 175 kr.- for et komplett sett med to rør og boks... Til sammenligning, så vet jeg det koster ca. 200 per rør på steder som selger det spesifikt til bil/mc... Er dog ikke å annbefale til bil trur jeg... dritt billig det der da er en hel haug i porsgrunn som skal bestille sammen blir morro blir ca 30 rør haha Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Er fra Skien, så da må dere si fra, så kan jeg møte dere å se en gang... Sånne rør på alle da eller?? Farger å sånn da?? Lenke til kommentar
eSOo Skrevet 4. april 2005 Forfatter Del Skrevet 4. april 2005 Er fra Skien, så da må dere si fra, så kan jeg møte dere å se en gang... Sånne rør på alle da eller?? Farger å sånn da?? jupp jupp alle skal ha blåe neon se etter en rs 125 og en smx det er vårs pluss flere da men vi er de som er viktige Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Alle blå?? Ingen med gule eller røde sykler da?? Bare et par måneder til jeg får lappen, så må jo møte hele gjengen da Lenke til kommentar
embark Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Jeg hadde 2 blå katoder under scooteren min en gang. Det var tøft! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Skien for the win! Neon er litt slitsomt. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Da har du kanskje sett sykkelen min da fredrikrb... Derbi med blå å grønne neon... Lenke til kommentar
eSOo Skrevet 5. april 2005 Forfatter Del Skrevet 5. april 2005 Alle blå??Ingen med gule eller røde sykler da?? Bare et par måneder til jeg får lappen, så må jo møte hele gjengen da hehe en skal ha gule da hvis vi ikke får overtalt han da hehe åssen sykkel skal du ha da ?? Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Har en Derbi GPR50R nå, men 2 måneder så får jeg billappen Forhåpentligvis den og med neon Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Har en Derbi GPR50R nå, men 2 måneder så får jeg billappen Forhåpentligvis den og med neon Neon på billappen? Lenke til kommentar
TDK Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Har en Derbi GPR50R nå, men 2 måneder så får jeg billappen Forhåpentligvis den og med neon Neon på billappen? Kult det Pluggen, mener du den nye GPR'en? EVO eller no? 2004 mod? Den er tøff... Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Har nok 03 jeg da. Neon til børsa er kjøpt inn i dag... Ligger under >BIL>ANNET, så går vi ikke mer OT her... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå