da_weed Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 prøver å finne tak i et strøkent eksemplar av nokia 8110 (en sånn som Neo får i posten av Morpheus i Matrix), og det er nokså vanskelig ettersom den er temmelig utdatert. men RÅ er den! noen som har en sånn liggandes? vil kjøpe. hvis ingen er villige til å gi bort da;) Lenke til kommentar
Erren Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Antar du fikk denne idéen etter at Matrix gikk på ZTV på mandag =P Så den jeg også, og de mobilene er jo rett og slett rå!! Har du lett gjennom finn.no eller søkt på kelkoo? Om du ikke finner der har de den jo nesten garantert på eBay om du er villig til å gå så langt Lenke til kommentar
Erren Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Stakk inn på eBay og gjett hva jeg fant! Søkt på eBay etter 8110 Den blir betegnet som Matrix phone, hvilket jeg antar var akkurat det du var ute etter Faren min kjøper ting på eBay noen ganger, og de kommer alltid fram, så du kan frykte ingentingen Prisene varierte sterkt da, og auksjon er anbefalt Lenke til kommentar
da_weed Skrevet 24. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2005 (endret) ja vet at det selges 8110 på qxl av og til, og det kommer nok til å gjøre det igjen, bare jeg som er så utålmodig hehe. ebay blir en siste nødløsning, både pga det med useriøse selgere og det at mange ikke gidder sende utenfor egne landegrenser.. og forresten, har ikke ztv:D bare kom på det når jeg så revolutions her om dagen. Endret 24. mars 2005 av da_weed Lenke til kommentar
Erren Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Sjekket på qxl, men det var ingen der På eBay er det masse tullinger, men også mange seriøse Fant en som solgte en 8 år gammel tomat som hadde et naturlig skapt kors i seg.. Lette gjennom finn.no og kelkoo også.. Null treff, men jeg skal si ifra om jeg finner noe Lenke til kommentar
Jack_d Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 http://amobil.no/art.php?artikkelid=11953 Lenke til kommentar
Erren Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Haha! Så sykt bra! Tar meg en titt der jeg Om jeg gidder kan det jo hende jeg kjøper en 8110 på retrophone Det her burde vel løse alle problemer? Bortsett fra at butikken ikke er norsk da.. Men det ligger vel ikke lenger bort enn england, så det burde gå bra Tror forresten du får billigere på eBay, men retrophone er vel sikrere siden det er et kompani og ikke enketpersoner Lenke til kommentar
da_weed Skrevet 26. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2005 men når det står sånn på status enten "discontinued" eller "available", har det noe med om de har telefonen tilgjengelig? eller? Lenke til kommentar
Erren Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 men når det står sånn på status enten "discontinued" eller "available", har det noe med om de har telefonen tilgjengelig? eller? Hvor står det det? Her sånn kunne jeg kjøpt den etter et par klikk, så den er nok på lager Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Her finner du den til salgs for skikkelig nice price: http://home.no.net/pgaustad/annet.html Annonsen hans står her: http://bruktmarked.hardware.no/annonse.php?a=13275 Lenke til kommentar
da_weed Skrevet 27. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2005 det står sånn under specification. general. status. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 (endret) EDIT; Beklager Remerser. Tilbake til topic. Retrophone, bør vel funke? Endret 27. mars 2005 av Sc0oT Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 (endret) Veldig OT, men for og gi deg et tips.. Animert signatur -> Ulovlig Animert avatar -> ulovlig.. Bare et lite tips Ja enig, det var veldig OT, særlig når vi har en bedre løsning. Mitt tips: Bruk report knappen (), vi tar oss av det, og snakk on topic i trådene heller 8110 ville jeg holdt meg litt unna, hvis det er de orginale. Har litt variert erfaring med batteriene. Jeg har faktisk en 8110 liggende i en skuff, et sted, men batteriet er tragisk, tror det forøvrig er det fjerde eller femte batteriet til akkurat denne telefonen... (På retrophone angir de faktisk stanby tiden til 30-70 timer og taletiden til 1-2 timer.Det sier kanksje noe...) Uansett er det en mobil jeg skal beholde.. "da_weed": Det betyr bare at telefonen egentlig er tatt ut av produksjon. Edit: Sc0ot: Ingen skade skjedd , men den knappen er til for å brukes... Endret 3. desember 2005 av Remerser Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 har du planer om å bruke denn eller bare ha den till utstilling var litt kul den ja.. Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Hadde et par sånne liggende i skuffen en gang, som fattern hadde i skapet på jobben. Men gud vet hvor de er blitt av nå.. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Kjøp og salg er ulovlig på forumet, se nettiketten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå