Gå til innhold

Etter instalasjon av bigwater


Anbefalte innlegg

Instalerte bigwater cooling i dag..

først instalerte jeg bare med cpu blokk og alt funket bra..

så satte jeg på gpu blokk..alt så ut til å gå bra, men så fikk jeg artifacts i windows..ok tenkte jeg ..sjekket gpu blokka og den kan ha sittet litt dårlig ..

Da jeg sjekket gpu vlokak sølte her litt vann nedover lydkorte osv..men tørker fort opp og lar det stå..så starter jeg pcen igjen..alt ser ut til å være bra men etter en stund i windows så stopper den.

 

Jeg har prøv hva som helst tatt ut alle pci kort (der jeg fant ut at nettverksorte var deffekt da det ikke funket i en annen pc) resten av kortene er intakt.

Prøvde med et annet skjermkort men nei =(

 

Noen ganger starter windows og da går det ei lita stund så starter pcen på nytt og da får jeg ikke skjermbilde...

 

Pcen er en p4 2.66 , 1024 ddr 2700 ram twinmos , gf4 ti 4600.

GPU blokka er den fra TT.

 

Noen som kan hjelpe på forhånd takk

 

!Edit

Har prøvd meg litt fram og fikk starta den i sikerehets modus...og her ser alt ut til å være greit.

Så restarter jeg pcen og får starta den i windows..Holder på i widows i 5min og alt er bra..så prøver jeg å spille..(starcraft) spillet starter greit og jeg spiller i 1-2 min før jeg prøver å sette i headsette i lydkorte (som jeg har testa på en annen pc og det funker) da får jeg en rar lyd og ser at pcen har stoppa..

 

!Edit 2

Har funnet ut at lydkorte var kilden til at pcen stopper..men det som er rart at det korte funker i en annen pc..En annen ting er at jeg kan sette isdn modemet i de pci portene jeg har prøvd lydkorte i og det funker bra. En annen ting er at tastaturets snarveier er blitt helt fukka (logitech) alt er flytta om..

Endret av danif49
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...