Aes456 Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Jeg fant en veldig enkel løsning på det hele: Bytta bare sub'en med foreldrene sin De kommer aldri til å bruke det så aktivt som jeg alikevel Hvorfor har ikke jeg tenkt på det før De bruker den ikke noe særlig allikevell. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Plystre/blafrelyd er et symptom på for trangt bassrefleksrør. PC-subber skal gjerne være billige, spille dypt og være i en liten kasse. Dette går ikke uten å jukse litt For å fordoble tykkelsen på bassreflexrøret, må man samtidig fordoble lengden for å få samme virkning. I en liten kasse er som oftest dette relativt umulig. Da har man valget mellom å tune kassen så den ikke spiller så dypt, eller å lage et trangt bassreflexrør som blafrer og blåser pga for stort lufttrykk. Lenke til kommentar
ljkhaeljfk Skrevet 27. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2005 (endret) Akkurat størrelsen er ikke noe problem med s750 sub'en Fudun: Takk for skikkelig svar, skal prøve når jeg kommer tilbake.. Creative har et program som lar deg teste fase - har selv 550THX Vet det er på xz kortet, men siden jeg har laptop har jeg et nx kort. Og det er ikke thx-godkjent, så jeg finner ikke det fase-teste-programmet.. Finnes det noen måte å få den inn alikavel? Edit: Vil bare kommentere: Creativesoftwaren er en tragedie. Endret 27. mars 2005 av elindse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå