Allviteren Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 hei! Dette er kanskje flaut av meg, men jeg har et problem. Jeg er hunter, og peten min døde. Hvordan skal jeg få den til live igjen? jeg klarer ikke å temme en ny, fordi det står at jeg allerede har en pet. jeg klarer ikke å "dismisse" peten, fordi det står at jeg ikke har noen, og når jeg blåser i fløyten for å summone den står det at den er død. Hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
=-Evensen-= Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Du må trykke på knappen/skillen som heter Revive pet Prøv det du Lenke til kommentar
Allviteren Skrevet 23. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2005 Skal prøve det :!: Lenke til kommentar
Allviteren Skrevet 23. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2005 Hvor har vi så denne knappen? Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Yeez! Det er en skill... Sjekk skillsene dine! Hehe Lenke til kommentar
Allviteren Skrevet 23. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2005 Finner den ikke. Har sett gjennom skillsene mine ti ganger nå. kan noen ta et screenshot av denne skillen? Lenke til kommentar
Leffa01 Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Trykk "P", gå der du finner alle pet-skillsene, der ligger den. Husker ikke under hvilken fane den ligger Lenke til kommentar
Kirikiri Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Det er bilde av en hånd som "vinker". Den er på samme screen som der du har fløyte og hundekjeks. Heter Revive. Kirikiri Lenke til kommentar
tigergutten Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 mr A, søk om navneskifte :!: Bare trekker litt i deg. Som det blir sagt over, den ligger under "beastery" spell`ene dine... Lenke til kommentar
Iver. Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Her har du linken http://thottbot.com/?k=1349 Lenke til kommentar
Kirikiri Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Står visst noe om at den er Broken hos Thottbot. Men har du vært hos hunter traineren i Ironforge (hvis du er Alliance)? Etter å ha lært å temme beasts, fikk jeg beskjed om å dra til en bestemt hunter trainer i Ironforge. Hun lærte meg et par nye triks, muligens Revive Pet. (I hvertfall Feed pet, og det var et par andre også.) http://thottbot.com/?q=180 Hvis du bruker hearthstonen til å komme deg fra et sted til et annet, og du har en pet, så må du kalle på den når du kommer fram. Da bruker du skillen med fløyta på. Jeg brukte steinen i Ironforge, og var rimelig overrasket over at snøleoparden min ikke lenger var med da jeg kom fram. Fikk heldigvis tips om å bruke fløyta, og da kom den springende. Det samme skjer hvis du tar tram med pet'en: Den "forsvinner" fra skjermen, og du ser en pil som viser at den er bak deg. Jeg lurte på om den kanskje sto igjen på perrongen, men da jeg gikk av tram'en, lusket den etter likevel. Kirikiri Lenke til kommentar
Icywiz Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Allviteren skrev: Finner den ikke. Har sett gjennom skillsene mine ti ganger nå. kan noen ta et screenshot av denne skillen? hmm.. Ganke ironisk at du kaller deg for allviteren. hehe Lenke til kommentar
Zindre- Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Over her var det mange eksempler på hvordan den så ut. Hvis du ikke finner den nå, kontakt en GM in-game. Lenke til kommentar
Allviteren Skrevet 30. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2005 har fikset det. viste seg å være meget enkelt. Bare å gjøre den siste questen trodde jeg var ferdig da jeg hadde temmet de tre dyra.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå