Bogan Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Klarte å slette et bilde på mit digitalkamera. Mener å ha hørt det finnes Programmer som kan hente de opp igjen. Noen som vet? Lenke til kommentar
Msport Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Smart Recovery Prøv denne. Jeg gjorde en test med et SD kort bare for å ha gjort det, de fleste kom "tilbake." Kvalitetene vet jeg ikke om blir foringet, Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Kvalitetene vet jeg ikke om blir foringet Nei kvaliteten blir nok ikke foringet, ser ingen grunn for at den skulle det. Det er bare en ting man må huske på:Man må aldri ta nye bilder etter at man har slettet et viktig bilde eller formatert hele kortet. Grunnen til det er at kameraet da overskriver de gammle, altså de som allerede er slettet. HUSK DET! Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 24. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2005 Kvalitetene vet jeg ikke om blir foringet Nei kvaliteten blir nok ikke foringet, ser ingen grunn for at den skulle det. Det er bare en ting man må huske på:Man må aldri ta nye bilder etter at man har slettet et viktig bilde eller formatert hele kortet. Grunnen til det er at kameraet da overskriver de gammle, altså de som allerede er slettet. HUSK DET! jepp det jeg gjorde Så det bildet jeg skulla ha fannt jeg ikke.. men programmet fungerte! Lenke til kommentar
lovemachine Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Jeg slettet også alle bildene på minnebrikka ved ett uhell. Har lest noen tråder her angående Smart Recovery, men det hjalp ingenting hos meg. Kortet er ikke formatert, og jeg har ikke gjort noe som helst med kameraet før jeg lastet ned programmet. Det finner ingen filer når jeg kjører det, og hvis jeg prøver media check, finner det bare empty sectors. Hva mer kan jeg gjøre ? Kameraet er av typen Kodak DC4800 med CF-kort 128Mb. Lenke til kommentar
Reserve Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 prøv Zero Assumption Digital Image Recovery! med det har finni masse et helt år tilbake, selv om minnekortet er fylt til randen mange ganger etter det Lenke til kommentar
jonnyloe Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Ved hjelp av "zero assumption digital image recovery" har jeg greid å få overført "de tapte" Nikon D70-filene (jpg og nef-filer) jeg mistet da jeg formaterte CF-kortet. Disse ligger nå i en mappe på min Harddisk, MEN: Bildefilene er 1) noe over 5MB 2) TIFF-filer av format og 3) 160 X 120 pixler store! Er det noe jeg kan gjøre for å gjenskape bildene? mvh Jonny Løe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå