Dings Skrevet 30. juni 2002 Del Skrevet 30. juni 2002 Ganske ofte i det siste har meskinen begynt å gå tregt som bare fy når jeg bruker den. Når jeg går inn i oppgavebehandlig (kjører win XP) ser jeg at den bruker heøe velsøefilen min. Jeg kjører ikke noen tunge progreamemr, bare Direct Connect, winamp og internett explorer. Har ikke funnet noen sammenheng mellom rpogrammer og denne situasjonen for det virker som det skjer av og til uansett hvilke programmer jeg bruker. Noen av dre genier der ute som vet hva som er galt? Det er j**** irrietrende så jeg håper på svar fort... Lenke til kommentar
Dings Skrevet 30. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2002 Hjelper kanskej hvis jeg sier litt mer om maskinen min.. Har en XP1700+ klokket til 1,52Ghz, WD 80GB, Asus A7V133 med 256MB SDRAM og Abit siluro GF2 T400 Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 30. juni 2002 Del Skrevet 30. juni 2002 Prøv å øke størrelsen på sidevekslingsfilen! kontrollpanel--->system-->advanced/avansert-->ytelse-boksen---->instillinger--->avansert--->endre virtuelt minne--->så setter du opp virtuelt minne tiul eget valg.. håper dette hjelper!! mvh nvoetfiv@undernet Lenke til kommentar
xthal Skrevet 30. juni 2002 Del Skrevet 30. juni 2002 du sier at du bruker DC, det må være det absolutt tyngste programmet jeg har vert borti (iallefall når du kopierer en del, merka d på TG) tyngre enn 3DSMAX4 t.o.m. selv min maskin med 512 DDR og ca 4GB ledig på C: begynte å gå tregt som eff da :razz: Lenke til kommentar
IceC00| Skrevet 30. juni 2002 Del Skrevet 30. juni 2002 Har hørt at DC har en tendens til å "spise" opp minne. prget er vel bare i beta version enda om jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar
aaSAss Skrevet 30. juni 2002 Del Skrevet 30. juni 2002 Ikke glem å defragmentere harddisken. Det blir fort mye rot med DC. Lenke til kommentar
PumpAction Skrevet 30. juni 2002 Del Skrevet 30. juni 2002 Kansje litt offtopic men. Hvis du har kazaa inst.(som så mange har) så har du kansje fått med deg et plagsomt prog som heter Savenow, det starter av seg sjøl i tide og utide, det bruker å føkke opp maskinen min ihvertfall. Veit ikke om det kansje følger med noen exstra progs til DC som starter samtidig. Når jeg får slikeproblemer er det som regel et eller anne lite program som føger med et annet som har klikka. Mitt råd er å gå grundig gjennom legg til/fjern programmer i kontrollpanel og fjærne de programma du ikke veit hva er/bruker. evt. kjør en windows update! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå