SkinnyT Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 (endret) Her kan du poste linker til trailere og diskutere kommende filmer som du ser frem til.. Her er ett par fra meg: War of the Worlds, teaser #2 The Island Endret 23. mars 2005 av SkinnyT Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Ahh, genial tråd! Håper den lever lenge! Kommer snart med trailerene til de filmene jeg ser frem til! Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 (endret) Her er lista mi. De er sånn nogenlunde rangert etter hvilken jeg gleder meg mest til. The Pacifier - Komedie med Vin Diesel The Chronicles of Narnia - Hvem husker ikke drømmen om Narnia fra de var mindre Constantine - Bare elsker slike filmer (Van Helsing, Blade osv) og liker Keanu Reeves som skuespiller. The longest yard - Adam Sandler, Chris Rock og Burt Renyalds (aner ikke hvordan en skriver det), trenger jeg si mer? Kingdom of Heaven - Har ikke sett en film med Orlando Bloom som har skuffet meg enda så jeg satser på at denne heller ikke gjør det... Madagascar - Ser utrolig morsom ut og dyrene har stemmene til; Ben Stiller, Chris Rock og David Schwimmer Deuce Bigalow - European Gigolo - Likte den første så jeg regenr med at 2ern faller i smak også! Zathura - Denne så jeg først mens jeg skrev dette inlegget så den er ikke med i rangeringen, men om jeg hadde sett den før ville den ha kommet høyt! Får litt "Den uenderlige Historien" følelse av den! Edit: Så på trailer av The Island, men jeg tror det er bare en spinnoff fra Matrix... Endret 23. mars 2005 av P-in-P Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Ahh, genial tråd! Håper den lever lenge! Kommer snart med trailerene til de filmene jeg ser frem til! Ening! sorry off topic. On topic: *Leter etetr trailenre* Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 BTW noen som vet om noen bra sider med trailere ? Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 http://www.apple.com/trailers Er hovedkilden min i allefall. Det er der alle de jeg har linket til stammer fra. Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Her er noen flere kommer, har ikke tid nå war of the worlds XXX2 enda en Bond aktig film med Vin Disele Kingdom of heaven men foresten takk P-in-P, for linken Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Her er noen flere kommer, har ikke tid nå war of the worlds XXX2 enda en Bond aktig film med Vin Disele Kingdom of heaven men foresten takk P-in-P, for linken Tror nok jeg må skuffe deg med XXX2 for det er ikke Vin Diesel som skal spille i den Det er grunnen til at jeg ikke skal se den!!! Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Ikke Vin Diesle ? vi bør kanskej opprette en tråd for diskuskjon av disse trailerne hvis vi forsetter med sankke om de... Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Ikke Vin Diesle ? vi bør kanskej opprette en tråd for diskuskjon av disse trailerne hvis vi forsetter med sankke om de... Ikke dumt! Opprett en tråd til du SkinnyT siden det er du som er stifteren til tråden! Kanskje hele greia skulle vært sticky også for den del? Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 (endret) Er jo bare å gå inn på denne siden så har du roen på det meste innen filmer som skal komme i nærmeste fremtid. EDIT: The Island ser jo knall. Michal Bay er jo mannen for action. Endret 23. mars 2005 av Wooho Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Er jo bare å gå inn på denne siden så har du roen på det meste innen filmer som skal komme i nærmeste fremtid. For det første så er siden allerede nevnt i tråden og for det andre så handler tråden om å poste trailere til filmer som du ser frem til... Lenke til kommentar
brd Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 har høyrt at harry potter and the goblet of fire traileren kommer i påsken kan noen gi meg ein link! Lenke til kommentar
brd Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 (endret) star wars 3 ogmiss undercover 2 glder meg sinnsykt Endret 23. mars 2005 av izoren Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 For det første så er siden allerede nevnt i tråden og for det andre så handler tråden om å poste trailere til filmer som du ser frem til... Vet det, men det kommer jo så mange filmer nå at jeg tipper året 2005 blir desidert det beste filmåret siden 1997. Her er noen av de jeg gleder meg til: War Of The Worlds The Island Batman Begins Sin City Star Wars Episode 3 The Hitch Hiker's Guide to the Galaxy Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Hvordan kunne jeg glemme Batman Begins Den tar kanskje førsteplassen på lista hos meg Gruer meg forsåvift ikke til Star Wars Episode 3 heller Lenke til kommentar
SkinnyT Skrevet 23. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2005 Sånn, forandra navnet til "Diskusjon av kommende filmer og trailere!" slik at vi kan diskutere kommende filmer og poste linker til trailere i samme thread... Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Blade: Trinity teaser og trailers. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå