hauk74 Skrevet 30. juni 2002 Del Skrevet 30. juni 2002 jeg får bare lyd fra dvd og brenner. helt stille fra win og div x og spill. har justert lyden på max.. dette kom eter jeg instalerte nytt grafikk kort .Fra vodoo 3 til g f4 Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 30. juni 2002 Del Skrevet 30. juni 2002 Gå på Start>Programs>Accessories>Entertainment>Volume Control og sjekk at ikke noen av linjene er huket av for "mute". Lenke til kommentar
hauk74 Skrevet 30. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2002 mix ingen ting var huket av på mute Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 30. juni 2002 Del Skrevet 30. juni 2002 Og driverne er fortsatt der? Gå i device manager og sjekk at alt ser ok ut der. Kanskje en siste utvei er å prøve å installere lydkortet på nytt? Eller kanskje ta ut lydkortet, starte pcen, slå den av igjen for så å sette inn lydkortet og slå på? Av og til the pc virker in myserious ways. Lenke til kommentar
hauk74 Skrevet 30. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2002 har prøvd det meste. når jeg ble avbrutt for 10 min siden pga strøm avbrudd. måtte jeg ressete maskina 5 ganger før den startet opp. dette skjer kun når creative sound blaster er i... data er rare greier..kan det vere at jeg har "gammle" drivere? hvor finner jeg evt goder sider for å laste ned nye? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 1. juli 2002 Del Skrevet 1. juli 2002 hauk74 Ville bare fortelle deg at eg glemte å fjene den gammle driver når eg satt inn det nye,eg måtte formatere på grunn av at eg ikke fikk pc i gang etterpå,er veldig viktig at du fjerner gammle drivere først,det nyttet ikke med noen ting ikke en gang å sette i det gammle kortet,og det verste av at eg pleier å fjerne alle gammle drivere før eg setter noe nytt i pc'en min. Kjetil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå