robot Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Her er det en bildeserie av sharps nye ferrari mobiltelefon. Den har fått navnet Sharp 902 ferrari edition. Mobilspefilikasjoner står det ikke noe om, men den ser rålekker ut. Lenke til kommentar
Algron Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 (endret) Fin den, men den vanlige 902 er finere. Endret 23. mars 2005 av *Dragon* Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 (endret) Synd at de valgte en relativt stygg telefon til grunnmur. Endret 23. mars 2005 av SumSar Lenke til kommentar
Erren Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Ehm, æsj? Gyselig farge på den.. Dessuten var den litt wannabe Nokia.. De kunne valgt et litt bedre design, synes jeg.. Så, ferrarimobiler er noe jeg kan klare meg fint uten.. Også: Emnetittelen din; når ble Ferrari et adjektiv? Lenke til kommentar
genser Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Joda, denne er vel noe å ha for hardbarka Ferrari-fans. Hadde jeg hatt Ferrari-bil, Ferrari-laptop så hadde jeg vel kjøpt denne og. Ellers synes jeg ikke akkurat den var så vakker. Som nevnt tidligere i tråden synes jeg de kunne valgt en annen mobil som utgangspunkt, da Ferrari ellers satser sterkt på design. Lenke til kommentar
Tonickup Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 huff.. likte ikkje den... Lenke til kommentar
Tommy Angelo Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 + at det var en vodafone så spiller det egentlig ikke noen rolle hvordan det ser ut. Jeg mangler både bilen og nettverket som bør følge den telefonen :!: Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Den så jo ut som noen hadde malt den med olje basert maling jo Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Haha, menyen (siste bildet) slo alt Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 (endret) Haha, menyen (siste bildet) slo alt *Edit: Bilde fjernet, går visst ikke an å linke til bilder uten at de blir fucka* Hehe, vet ikke om jeg skal le eller gråte. Her har man hvertfall en fullblods Ferrari tilhenger mobil... *Knis* Endret 26. mars 2005 av Alderon Lenke til kommentar
Erren Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Feil bilde? Jeg synes menyene var ganske stygge Selve telefonen ligner ganske mye på 2650 på det første bildet Men, men.. De duger vel for Ferrarientusiaster Aldri interessert meg for biler jeg.. Kan tenke meg det blir oppstuss om Petter Solberg kjøper en sånn en Lenke til kommentar
skille Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Ser ut som noen har lakka telefonen med noe hobby lakk (sånn til små biler/fly etc) og klistra på en liten logo. Ikke pen i hele tatt. -Trond Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Feil bilde?Jeg synes menyene var ganske stygge Selve telefonen ligner ganske mye på 2650 på det første bildet Men, men.. De duger vel for Ferrarientusiaster Aldri interessert meg for biler jeg.. Kan tenke meg det blir oppstuss om Petter Solberg kjøper en sånn en vodafone menyer da dumbarse.. Lenke til kommentar
genser Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 vodafone menyer da dumbarse.. Dumbarse fordi? Slapp av litt du. Ja, mobilen bruker Vodafone-preget meny, men det er likevel liten tvil om at det er stor forskjell på denne Ferrari-menyen og en vanlig Vodafone-meny. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå