Kazalut Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 jeg brukte veiviseren til nettverk for å se hvordan det funket og da jeg restartet pc'n kunne jeg ikke komme meg på internett lenger . Er det noen som vet hva slags innstillingere jeg må inn på for å få det tilbake som normalt?? systemgjennopretting hadde ikke noen punkt som jeg kunne gå tilbake til, så jeg vet ikke hvordan jeg skal få brukt den. Mvh Nysjerig Fyr! Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 I veiviseren får du velge tilkoblingen til internett, kjør den igjen. Lenke til kommentar
Kazalut Skrevet 23. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2005 har gjort det,ingen forandring,jeg bruker me på den maskinen har det noe å s?? Går det an å bruke verktøy lignende systemgjennoppretting på dette problemet? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Du får velge hvordan du vil koble til internett, prøv å velge noe annet. Lenke til kommentar
Kazalut Skrevet 23. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2005 ja,men hvordan?? har ikke peiling på dette området,gankse dumt i det første å gå gjenneom veiviseren da..... Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Bruker du windows XP? Se på vedlegget. Lenke til kommentar
Kazalut Skrevet 23. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2005 den pc'n det gjelder bruker ikke xp,men Me!! Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 den pc'n det gjelder bruker ikke xp,men Me!! Det er litt lenge siden jeg har brukt ME nå, men den skal ligne litt på 98. Men jeg vet at ME skal være vanskelig å få til internett og nettverk på. Hva stod det på veiviseren? Lenke til kommentar
Kazalut Skrevet 23. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2005 Hva mener du? Jeg prøvde veiviseren og valgte at jeg ikke ville dele internetkoblingen med andre maskiner og at denne maskinen er koblet til internett(akkurat som i det vedlegget) ,men det kan jo være ,når de spør etter enhet som kobler til internett er feil; her alternativene: Ekstern pålogging(connection through 3com etherlink 10_100PCI) eller 3ComEtherlink 10/1000 pci for complete managment NIC Lenke til kommentar
Pengu Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Hva slags internettoppkobling har du da? Oppringt (ISDN/analog) eller ADSL og hvilken leverandør? Lenke til kommentar
Kazalut Skrevet 23. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2005 adsl bkk 2208/254 eller noe sånt kobling(hakke peiling,men nedlastiningen er oppi 2000 og at det er bkk og adsl:P Lenke til kommentar
Pengu Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Har du router eller modem? Fulgte det ikke med noen veiledning eller installasjons-CD fra BKK? Hvis du har ADSL-modem fungerer oppkoblingen din omtrent som "gammeldags" oppringt forbindelse. Har du sjekket på Verktøy (Tools), Alterntiver for Internett (Internet Options) i Internet Explorer hva som står under Tilkoblinger (Connections). Kanskje du er så heldig at det er nok å velge riktig tilkobling her. Ellers er tipset å oppgradere til W2K eller XP avhengig av hva slags hårdvara du har. ME er vel en av de største (om ikke den aller største) floppen til MS. Vanskelig å få brukerstøtte er det også, i og med at nesten ingen bruker det lenger. Lenke til kommentar
KusaRS Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Du burde kanskje nevne hva slags oppsett du har da... modem->ruter->deg??? Det skal egentlig ikke være nødvendig at maskinen finner mer enn ruteren, så skal den auto ha internett og, uten at du må logge deg på internett da. Men det igjen forutsetter at du har et modem eller en ruter som støtter always-on-session-connectivity, som er at du bare skriver inn passord og brukernavnet du har hos din ISP på modemet ditt eller ruteren, og så er du på internett 24/7 4evah .... har du sjekka i enhetsbehandling om windows har fucka til nettverkskortet ditt da? og jo, i tillegg, du skal ikke velge at andre skal koble opp til internett mellom deg, hvis ikke de alle har en crossover til deg elns. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå