efikkan Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Hei! Jeg bruker to Gainward 6600GT i SLI. Jeg har oppdaget at i enkelte spill(DirectX) blir det stygge striper i 1600x1200-oppløsning. Dette er ikke et problem med SLI deaktivért. Stripene består av felt på skjermen som forskyver seg sidelengs. Jeg har prøvd med de nyeste driverene, med der er problemet det samme. Kan noen hjelpe meg med dette problemet? Takk. Lenke til kommentar
Margarus Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 skalèr oppløsning ned ett par hakk da Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 23. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2005 skalèr oppløsning ned ett par hakk da Å skru ned oppløsningen til 1280*960 løser problemet i de spillene som dette gjelder(Far Cry, Nolf2...). Men skjermkortet skal takle dette uten problemer. Hva er mest sannsynlig problemet? Lenke til kommentar
anal_fabet Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 (endret) EDIT: leste feil. så da har jeg ingen ideer Endret 24. mars 2005 av anal_fabet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå