Gå til innhold

modde et in-win x710 kabinett ?

Anbefalte innlegg

Heisann.

jeg har et in-win x710 kabinett som jeg ønsker å modde litt :p noen som har peiling på hva jeg kan gjøre ? komme med tips ? kansje noen har modda dette kabinettet før ?

kom med forslag :D

her er det bilder av kabinettet :p ikke mitt da, men helt likt :)

310_640_doer.jpg

310_640_inni1.jpg

310_640_montert.jpg

310_640_siden1.jpg

310_640_skraatt2.jpg

310_artikkel-ingress.jpg

åpen for alt!

LupeN-

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ødelegger hele stilen etter min mening!

Lakker svart inni, krom uttapå.. LCDn kan du filtre blått f.eks.. Bare å bruke gjennomsiktig blått bokpapir f.eks.! Gir utrolig fin effekt faktisk.

lcd displayet er blått når pc'n står på :p med klokke. temp måler alarm, viftestyring osv:P

Endret av LupeN-
Lenke til kommentar

Akvarium er fint! :) Bare glem det med ekte fisker, men flytende fisker kan funke! Bare å lage en sirkel av plexi som er f.eks. 5 cm. brede i diameter enn selveste hullet, så kler du den rundt med noe bøyelig, tror sponplater kan funke.. Også lageru hull nederst til pumpe så du får litt luft og stilig bobleeffekt! :) Kul idè, hadde faktisk sett bra ut på det kabinett!!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

hmm.. putt plexi i sidedøren. prøv å gjør det personlig, ikke sånn svært firkantet eller en sirkel.. (selv om en sirkel hadde passa sånn som sidedøren er nå).. børst inn en figur eller form plexien på en kul måte.

ellers så har jeg ikke noe å tilføye foreløbig

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg er i det samme problemet, har alt av casemods, snart da, i morgen kjøper jeg det meste :p

Men jeg har ikke vindu ! Jeg har sendt en mail til en glassmester, vi får se om han svarer, var det vansklig å klike til et vindu ? åssen festa du det ? Hvor tykt var det ? hvor mye kosta det ?

Lenke til kommentar
Men jeg har ikke vindu ! Jeg har sendt en mail til en glassmester, vi får se om han svarer, var det vansklig å klike til et vindu ? åssen festa du det ? Hvor tykt var det ? hvor mye kosta det ?

Regner med at du mente å sage ut:P Fikk en bilreperatør til å gjøre det for meg. Glasset festa jeg enkelt med byggelim på baksiden, husk å ha litt plexi til å lime sammen med rammen! Kosta 200kroner for plexien, var ca 4 mm tykt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...