LupeN- Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Heisann. jeg har et in-win x710 kabinett som jeg ønsker å modde litt noen som har peiling på hva jeg kan gjøre ? komme med tips ? kansje noen har modda dette kabinettet før ? kom med forslag her er det bilder av kabinettet ikke mitt da, men helt likt åpen for alt! LupeN- Lenke til kommentar
Margarus Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 jeg ville uten tvil kledd det i blå langhåret pels Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Ødelegger hele stilen etter min mening! Lakker svart inni, krom uttapå.. LCDn kan du filtre blått f.eks.. Bare å bruke gjennomsiktig blått bokpapir f.eks.! Gir utrolig fin effekt faktisk. Lenke til kommentar
Inja Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 (endret) kan jo ta vekk grillen på venstre side og legge på plexi glass. ta stripe lys rundt i sirkelen Endret 23. mars 2005 av Inja Lenke til kommentar
LupeN- Skrevet 23. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2005 (endret) Ødelegger hele stilen etter min mening!Lakker svart inni, krom uttapå.. LCDn kan du filtre blått f.eks.. Bare å bruke gjennomsiktig blått bokpapir f.eks.! Gir utrolig fin effekt faktisk. lcd displayet er blått når pc'n står på med klokke. temp måler alarm, viftestyring osv:P Endret 23. mars 2005 av LupeN- Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 jeg har samme kabinett, og jeg har laget STOOORT sidevindu, skal sette inn vannkjøling snart. Så skal jeg få det stille Lenke til kommentar
LupeN- Skrevet 24. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2005 hehe, viftene bråker ganske mye i det kabinettet ja skal skifte dem også snart. btw, har du bilde av kabinettet ditt ? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Okey, blå LCD altså.. Hadde vært fett å skjært ut rundt hull istedenfor ventilasjonshulla og lagd neon rundt! Istedenfor katoder.. Lenke til kommentar
LupeN- Skrevet 24. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2005 tenkte på det samme, men det hadde kansje vært litt lite, kansje ha et litt større hull... hadde også vært litt kult med akvarium ? var bare en tanke jeg kom på hvordan lager man det egentlig ? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Akvarium er fint! Bare glem det med ekte fisker, men flytende fisker kan funke! Bare å lage en sirkel av plexi som er f.eks. 5 cm. brede i diameter enn selveste hullet, så kler du den rundt med noe bøyelig, tror sponplater kan funke.. Også lageru hull nederst til pumpe så du får litt luft og stilig bobleeffekt! Kul idè, hadde faktisk sett bra ut på det kabinett!! Lenke til kommentar
xcase Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 hmm.. putt plexi i sidedøren. prøv å gjør det personlig, ikke sånn svært firkantet eller en sirkel.. (selv om en sirkel hadde passa sånn som sidedøren er nå).. børst inn en figur eller form plexien på en kul måte. ellers så har jeg ikke noe å tilføye foreløbig Lenke til kommentar
LupeN- Skrevet 2. april 2005 Forfatter Del Skrevet 2. april 2005 ...børst inn en figur eller form plexien på en kul måte... tenkte litt på det der, kansje det hadde vært kult å lagt LupeN- i plexi på sida ? eller kansje på toppen ? Lenke til kommentar
xcase Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 kunne blitt bra ja.. blant annet Vågebu har gjort dette, spørr han om du trenger hjelp.. Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 har bilde ja, skal se om jeg finner det Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 har et bilde her, messy. Plexien er heller ikke satt på, men beste jeg har Lenke til kommentar
LupeN- Skrevet 12. april 2005 Forfatter Del Skrevet 12. april 2005 bra jobba stresser med å skaffe penger jeg nå så hehe =) har konf om 2 uker så det er ikke _så_ lenge til Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Jeg er i det samme problemet, har alt av casemods, snart da, i morgen kjøper jeg det meste Men jeg har ikke vindu ! Jeg har sendt en mail til en glassmester, vi får se om han svarer, var det vansklig å klike til et vindu ? åssen festa du det ? Hvor tykt var det ? hvor mye kosta det ? Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Men jeg har ikke vindu ! Jeg har sendt en mail til en glassmester, vi får se om han svarer, var det vansklig å klike til et vindu ? åssen festa du det ? Hvor tykt var det ? hvor mye kosta det ? Regner med at du mente å sage ut:P Fikk en bilreperatør til å gjøre det for meg. Glasset festa jeg enkelt med byggelim på baksiden, husk å ha litt plexi til å lime sammen med rammen! Kosta 200kroner for plexien, var ca 4 mm tykt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå