Jan Skrevet 29. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2005 Nei jeg skjønner rett og slett ikke hvorfor enkelte grupper tar av så ekstremt for å vise et falsk bilde av seg for å selge mer. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Det er vel fansen som er mest ekstreme, for de prøver å kopiere måten artistene er på scenen inn i sitt private liv. Word. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 (endret) Enkelte ekstreme fans tenker eg vi sier, mange av dem går jo mye mye lengre enn bandene som de ser opp til. Bare se på (enkelte) Nightwish fansene... Endret 29. mars 2005 av TLZ Lenke til kommentar
Jan Skrevet 29. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2005 Enkelte ekstreme fans tenker eg vi sier, mange av dem går jo mye mye lengre enn bandene som de ser opp til. Bare se på (enkelte) Nightwish fansene... Hva med de? (ikke fått med seg) Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Enkelte ekstreme fans tenker eg vi sier, mange av dem går jo mye mye lengre enn bandene som de ser opp til. Bare se på (enkelte) Nightwish fansene... Ja, enkelte fans, ikke alle. Det er ikke bare enkelte Nightwish-fans som er ekstreme, heller. Enkelte Borgir-fans er jo ekstreme nok de også... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå