Gå til innhold

Vannkjøling til hele PCen, hva burte jeg velge?

Anbefalte innlegg

Kunne kanskje ha tenkt meg vannkjøling på min nye maskin. Men på dette området er jeg helt blank.

Kunne noen ha satt sammen hva som trengs for mitt system, slik at jeg vet hva jeg ville trengt. Inkludert slanger og fester og slikt. Og helst i fra 3DFXCool siden jeg kjapt kan stikke innom der og hente. Men hvis det finner bedre utstyr andre steder så si i fra.

Det jeg ønsker å kjøle er

CPU: AMD 64 3800+ (s939)

NB: Asus A8N-SLI

GPU: XFX 6600GT (skal ha ATIs nye toppkort til sommern)

Det hele burte få plass inni kabinettet mitt (inkluder pumper og radiatorer) som er ett Lian-Li PC75ÙSB.

EDIT: ending av tittel

Endret av AndersT2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

AndersT2:

Du har hengt med lenge nok her til å vite at overskriften i tråden bør være mer forklarende enn som så.

"Hva burte jeg velge" kan dreie seg om alt fra pizza til kvinnfolk! Om du gjør temaet litt mer forståelig, så får du garantert flere / bedre svar......

Lenke til kommentar
AndersT2:

Du har hengt med lenge nok her til å vite at overskriften i tråden bør være mer forklarende enn som så.

"Hva burte jeg velge" kan dreie seg om alt fra pizza til kvinnfolk! Om du gjør temaet litt mer forståelig, så får du garantert flere / bedre svar......

Den er grei, Men siden den er postet der den er så burte folk skjønne hva jeg er ute etter, men jeg viste egentlig selv at den var litt vel lite forklarende. Hadde det vært i "Annet om Hardware" så hadde den vel vært stengt.

Har omgjort den nå. Beklager.

Endret av AndersT2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...