Gå til innhold

Skal få byttet mp3 spiller

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har en Creative Muvo Slim 256mb og den har blitt øddelagt så mange ganger at de nå vil gi meg en annen creative mp3 spiller, hvilken burde jeg velge?? Er ikke i telefonen med de nå lenger, men skal ringe de opp igjen imorgen tidlig sånn at jeg kan få en ny mp3 spiller

Min Creative Muvo Slim 256mb kostet 1250 tror jeg, men er ikke sikker om jeg må holde meg innenfor den prisen

Endret av Marcelo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eller Creative MuVo Micro N200 1024MB. Sannsynligvis må du vel holde deg på det nivå den gamle kosta. Men du kan jo gi litt ekstra penger og få ein mykje bedre mp3 enn den du hadde. Eller kva trur du? :)

Edit: denne spilleren har fått god kritikk frå erfaringene på hw.no

Endret av zefler
Lenke til kommentar
kan dere gi meg linker og er den bedre en muvo slim??

då tenkte jeg på kvalitet, display, displaystørrelse, radio, osv osv. kvaliteten på mp3`ene kps lissom

Okey. Den Creative MuVo V200 1024MB har jo 4 ganger meir lagringsplass. Liten og lett. Den har radio. God usb overføring. Mic. :thumbup:

Lenke til kommentar

men hvis det ikke skulle gått an å betale mer, hvilken mp3 spiller burde jeg velge då??

Glemte å nevne at batteritid og er ganske viktig og at mp3 spilleren skal være oppladbar

Endret av Marcelo
Lenke til kommentar

Endte opp med at jeg fikk en ny Creative Muvo Slim men med 512mb pluss en ekstra veske som jeg kan feste i bukse belte. :w00t:

håpper bare ikke spillere klikker igjen

Takk for hjelpen Zefler :thumbup:

Endret av Marcelo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...