Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Hvordan har dere det på TG?

Anbefalte innlegg

Har ikke vært der... men har sittet og set på Tg stream hjemme (webtv) som jeg må si innholdet har vært jævlig bra, kansje ikke bilde kvaliteten men noen utrolig bra foredrag her.

Men er utrolig skuffet over at de saboterte VALVE seminaret de sa dette skulle sendes senere (reprise) men det skjedde ikke.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-9MaQoRVt

En nabb i nærheten av meg har satt på We are the Robots på repeat. Jeg sitter to meter unna høytaleren. Det høres 30 rekker unna.

Er det noen som har peiling på strafferamma for å stikke ut øynene på noen med plastgaffel? :wallbash:

Lenke til kommentar

Jeg kommer tilbake hvis de ikke har så helvettes høy musikk, utrolig at jeg ikke fikk vondt i hodet.

For å si det slik, har KOSS PRO4AA headsett som demper for lyd utenfra ganske bra. Men allikevel var det vanseklig å høre musikken jeg spilte når Partyshopen og scenen satte på musikk, enda jeg hadde maks guffe.

Var ikke så ille i fjor, spørs om det blir OsloLAN på meg i stedet, håpe det er litt mer rolig der.

Lenke til kommentar
Jeg kommer tilbake hvis de ikke har så helvettes høy musikk, utrolig at jeg ikke fikk vondt i hodet.

For å si det slik, har KOSS PRO4AA headsett som demper for lyd utenfra ganske bra. Men allikevel var det vanseklig å høre musikken jeg spilte når Partyshopen og scenen satte på musikk, enda jeg hadde maks guffe.

Var ikke så ille i fjor, spørs om det blir OsloLAN på meg i stedet, håpe det er litt mer rolig der.

TG-stemninga :)

*hadde med ørepropper sånn at jeg fikk sovet*

Lenke til kommentar

I år som i fjor hadde vi med campingvogn.

Men i år ville vi stå nermere hallen, så vi bestemte oss for å dra på tirsdagskvelden. Men tror du ikke de hadde bestemt at alle campingvognene skulle stå helt borterst i år?

So much for nothing!

Men men, soveposen jeg fikk av militæret var jo über så det var digg å sove der. Det var verdt det.

Hadde forøvrig med ørepropper jeg og. Hvis jeg skal dit til neste år skal vi lage oss ei skikkelig hylle og banner også skal vi selge diverse ting.

Er en del desperate folk på TG :!:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...