alphadec Skrevet 26. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2005 Har ikke vært der... men har sittet og set på Tg stream hjemme (webtv) som jeg må si innholdet har vært jævlig bra, kansje ikke bilde kvaliteten men noen utrolig bra foredrag her. Men er utrolig skuffet over at de saboterte VALVE seminaret de sa dette skulle sendes senere (reprise) men det skjedde ikke. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 27. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2005 Akkurat nå er jeg litt trist. Er ikke lenge til moroa er over.. Gleder meg allerede til neste år! Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 27. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2005 Ja, men neste år er det ordtlig fin hylle, skal males og alt mulig, og et mytt kabinett, og muligens en aplle bærbar som blir emd på turen.. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 27. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2005 Ja, hylla til neste år blir sjef... Må begynne å planlegge snart Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 27. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2005 Jeg vil ikke hjem.. Gleder meg til neste år. Lenke til kommentar
Josten Skrevet 27. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2005 Akkurat nå begynner jeg å bli rimelig trøtt. Har litt lyst til å legge meg, men bussen går 12. Lenke til kommentar
nixtus Skrevet 27. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2005 hvem vil vel hjem nå ? jeg vil ha lengre TG ! håper jeg får tid til neste TG også.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-9MaQoRVt Skrevet 27. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2005 En nabb i nærheten av meg har satt på We are the Robots på repeat. Jeg sitter to meter unna høytaleren. Det høres 30 rekker unna. Er det noen som har peiling på strafferamma for å stikke ut øynene på noen med plastgaffel? Lenke til kommentar
MagE Skrevet 27. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2005 (endret) "Crew! jeg vil ikke hjem! jeg vil ikke! jeg vil ikke! jeg vil ikke!" Endret 27. mars 2005 av MagE Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 27. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2005 "Crew! jeg vil ikke hjem! jeg vil ikke! jeg vil ikke! jeg vil ikke!" "Vi vil ikke hjem! Vi vil ikke hjem!!!" *Prøve å bestikke crew* Lenke til kommentar
diversity Skrevet 27. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2005 2 timer til toget mitt til Oslo går.. Tiden har gått altfor fort Men, er vel nesten garantert tilbake neste år Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 27. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2005 om dere ber pent, kan dere sikkert være her til i morgen og hjelpe dem med ryddinga Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 27. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2005 Jeg kommer tilbake hvis de ikke har så helvettes høy musikk, utrolig at jeg ikke fikk vondt i hodet. For å si det slik, har KOSS PRO4AA headsett som demper for lyd utenfra ganske bra. Men allikevel var det vanseklig å høre musikken jeg spilte når Partyshopen og scenen satte på musikk, enda jeg hadde maks guffe. Var ikke så ille i fjor, spørs om det blir OsloLAN på meg i stedet, håpe det er litt mer rolig der. Lenke til kommentar
bte Skrevet 27. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2005 (endret) Oslolan is the sux #TG fanboy# Endret 27. mars 2005 av bte Lenke til kommentar
laaknor Skrevet 27. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2005 Jeg kommer tilbake hvis de ikke har så helvettes høy musikk, utrolig at jeg ikke fikk vondt i hodet.For å si det slik, har KOSS PRO4AA headsett som demper for lyd utenfra ganske bra. Men allikevel var det vanseklig å høre musikken jeg spilte når Partyshopen og scenen satte på musikk, enda jeg hadde maks guffe. Var ikke så ille i fjor, spørs om det blir OsloLAN på meg i stedet, håpe det er litt mer rolig der. TG-stemninga *hadde med ørepropper sånn at jeg fikk sovet* Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 27. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2005 I år som i fjor hadde vi med campingvogn. Men i år ville vi stå nermere hallen, så vi bestemte oss for å dra på tirsdagskvelden. Men tror du ikke de hadde bestemt at alle campingvognene skulle stå helt borterst i år? So much for nothing! Men men, soveposen jeg fikk av militæret var jo über så det var digg å sove der. Det var verdt det. Hadde forøvrig med ørepropper jeg og. Hvis jeg skal dit til neste år skal vi lage oss ei skikkelig hylle og banner også skal vi selge diverse ting. Er en del desperate folk på TG :!: Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 28. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2005 TG05-stemning: Høre på Bananaphone, We are the robots eller Schnappi.. 500 nerder roper "ARNEEE!!" og laster ned pårr i 8 mb/s. Yeah! Hehe... Sees til neste år folkens. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg