H4ngm4N Skrevet 25. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2005 Akkurat nå har jeg det VARMT! Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 25. mars 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. mars 2005 Akkurat nå har jeg det VARMT! Hvorfor har du det varmt? Lenke til kommentar
diversity Skrevet 25. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2005 Fordi det er seriøst evig varmt her inne.. og tg folkene sux @ lufting Lenke til kommentar
nd4spd Skrevet 25. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2005 (endret) Først var det en 1337-h4xx0r som la inn keylogger ol. Så fikk jeg ca. 60 virus og pcn ble verdensmester i å jobbe sakte. Så ble nettet borte, når det kom opp igjen, gikk strømmen. Etter det ble jeg bannet fra dc++ forde jeg sa "arne" i chatten (noe det ikke sto noe om i reglene) Deretter byttet jeg til den andre pcn og forsøkte å spille WoW, men da ble jeg disconnectet ca. hele tiden. Gleder meg til jeg skal hjem... Endret 25. mars 2005 av nd4spd Lenke til kommentar
[-GoMp-] Skrevet 26. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2005 Høres jvlig kjipt ut.. Du har i alle fall et nick jeg liker! hehe.. =p Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 26. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2005 Noen flere denne bassen irriterer? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 26. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2005 Noen flere denne bassen irriterer? Åja!!! Blir dårlig av den. :S Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 26. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2005 (endret) Hører nesten ikke noe i hodetellefonene mine. Er det noe programm som gjør at lyden blir høyere? Edit: Kan ikke en moderator sette opp en poll med spørsmål: "Er bassen på TG irritabel?". Endret 26. mars 2005 av danielsn Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 26. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2005 Rister her jeg sitter, vanvittig irriterende. Akkurat rett over midnatt setter de igang det der Lenke til kommentar
j0k3r Skrevet 26. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2005 Nå er det jo nesten kaldt her Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 26. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2005 Nå er det jo nesten kaldt her Ironi? Er det veldig varmt? Lenke til kommentar
War Skrevet 26. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2005 portene er oppe, kuldegrader snart. deilig. Lenke til kommentar
mutamata Skrevet 26. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2005 jeg har hatt det egentlig ganske bra på TG05! kom til skipet 08.30 og stilte meg i kø, hadde armbånd men sto litt over 1 time i kø. dårlig køsystem. formatert 7 ganger og fikk ikke brukt dataen ordenlig halv 8 dagen etter. og nå roper ALLE aaaaaaaarneeeeeee Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 26. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2005 (endret) dere som syter over litt lyd, og dårlig lufting blandt annet, har garantert ikke vært her før, og vet garantert ikke hvordan det er å arrangerer et LAN for 5200 stykker. om du synes musikken er for ille, ikke gidd kom hit, eller ta deg en tur ut. du _vet_ at det er det som foregår her. at du bare får 300KiB/s med DC betyr ikke at nettet er ustabilt. de setter ikke opp nettverket her for piratkopiering. beklager en liten utblåsning, men er lei av alle som syter over så mye. jeg synes det har vært et bra TG jeg. crewet har vært greie, bra med show og foredrag(synd med de 2-3 som ble avlyst). om du ikke syntes det var så bra her, ikke kom neste år. det er faktisk slik tg er. om du ikke likte det, så hold deg til kopieringslanene heretter. på fredag spilte vi litt musikk, og en kamerat sto og tok litt av, sang og dansa. så kommer det en crew fyr bort, og vi tenkte at vi sikkert måtte dempe musikken litt elns, men neida, fyren begynte å headbange til Ballad og Chaisy Lane, og dro fete toner på luftgitar. det er slike vi ønsker skal være crew! jeg kan ikke si jeg finner noenting å klage over jeg, bortsett fra at kanskje partyshop spiller Litt vel mye jalla musikk. sitter på rad 16, sete 6 elns (i midten av en 3 manns hylle) og er 15m unna de høytalerene. blandt annet nå, spiller de en tysk rar sang. et eller annet om en gummibåt. jeg er ialfall veldig fornøyd med årets TG! Endret 26. mars 2005 av Dimensionx Lenke til kommentar
War Skrevet 26. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2005 (endret) musikk er greit for deg som sitter nerme høytalerene, du hører hva de spiller, Vi andre hører litt av alle ting og ingen bedre enn andre, ¨bare bass rot. Endret 26. mars 2005 av War Lenke til kommentar
Musty Skrevet 26. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2005 jeg har alt i alt hatt en bra tid her på tg.. første gangen for meg... Nettet har jo vært litt tregt til tider, men på torrentene jeg har lastet har det gått sinnsykt unna.. Nå gleder meg til jeg kommer hjem.. har bare en ny 8 timers kjøretur til andre enden av landet.. Jaja.. takk for meg.. det har vært koselig å møte de jeg møtte.. kanskje litt for få..vi burde prøvd å organisert en tur på peppes eller noe.. Syntes vi skal prøve på det neste år.. Dere får ha det moro frem til i morgen cya! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-9MaQoRVt Skrevet 26. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2005 musikk er greit for deg som sitter nerme høytalerene, du hører hva de spiller,Vi andre hører litt av alle ting og ingen bedre enn andre, ¨bare bass rot. Det stemmer, jeg sitter ganske langt unna scena, og det eneste jeg hører er faktisk bassen. Alt annet drukner. På den annen side har jeg vært borte ved scena, og jeg tror ikke jeg ville orket å sitte der hele tida. Mye lyd. Ellers har jeg det bra, sidemannen stakk i går, så jeg sitter med 1,60 x 60 med plass i stedet for 80 x 60... Tror jeg skal satse på å komme tilbake til neste år, hvertfall. Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 26. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2005 Ja, kan noen sende meg en PM med ipen til hubben som går på TG eller? Lenke til kommentar
mutamata Skrevet 26. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2005 sitter på rad 66 og kjenner bassen rister hele gulvet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg