Raymond79 Skrevet 30. juni 2002 Del Skrevet 30. juni 2002 Hei! Har nettopp fått PC101; Noen som har lest noen tester eller vet noe om den (+/-)?... Hvilken Pinnacle-"pakke" anbefales? (joda, jeg vet om Adobe Premiere) Noen som vet om x-tern mic (som passer/laget) til pc101?... takker for evt. svar... Lenke til kommentar
Predecessor Skrevet 30. juni 2002 Del Skrevet 30. juni 2002 Ulead MediaStudio Pro 6.5 kjører over alt fra Pinnacle`s billig programmer. Du kan til og med Cue opp lyd mens du hører den. Det blir det samme som å spole sakte, og høre lyd samtidig. Programet er helt rått. Gratis prøveversjon finner du her på ZDNet download Få høre hvordan det fungerte hvis du prøver det. Send meg gjerne en PM (Private Message) Lykke til! [ Denne Melding var redigert av: Veslemøy på 2002-06-30 10:21 ] Lenke til kommentar
Raymond79 Skrevet 30. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2002 "filen/siden finnes ikke!" skal lete videre...et øyeblikk bare. har ulead en egen side? Lenke til kommentar
Predecessor Skrevet 1. juli 2002 Del Skrevet 1. juli 2002 Quote: Den 2002-06-30 13:21, Raymond79 skrev:"filen/siden finnes ikke!"skal lete videre...et øyeblikk bare.har ulead en egen side? Siden virker på min maskin. Mulig det er noe feil på nettleseren din. Her er adressen til nedlastingen på Ulead: http://www.ulead.com/download/download.htm Få høre hvordan det går. Lykke til. Lenke til kommentar
Raymond79 Skrevet 1. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2002 hmm...prøvde den også, men uten hell; det MÅ jo være noe galt (mulig det er noe med brannmuren - sitter på jobb...vil ikke ha nett på maskinen hjemme!) er det noen som vil sende meg filene på mail da? (ja jeg vet de er litt store...men har STOR konto!) noen som har noen +/- erfaringer med VegasVideo3 da? har jobbet en god del med sonic foundry sine programmer fra før (lager noe musikk også)... soundforge og acid er i hvertfall helt OK... Holder på med en liten dokufilm; det skal ikke være så mange "fancy" FX...(jeg forholder meg kritisk) takker for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå