eLang Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Hei, er det noen som har noen erfaringer med SOT linux? Bruker det f.eks mye RAM/CPU...? Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Dette? Ikke hørt om det, engang... Kanskje du kan prøve det og så skrive en artikkel om det på linuxguiden.no Lenke til kommentar
eLang Skrevet 23. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2005 (endret) det var den jeg tenkte på ja. Endret 23. mars 2005 av eLang Lenke til kommentar
wil Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 har prøvd SOT Linux jeg. den er helt greit forsåvidt. såvidt jeg husker kjører denne KDE som standard Grafisk Grensesnitt. ikke at det har så mye å si kanskje? jeg husker ikke helt om det fulgte med Office pakke på den jeg prøvde for noen år siden, men det tror jeg faktisk. spørs litt hvilken maskin du skal kjøre SOT på, men jeg kjørte selv SOT Linux 2002 på en 200 MHZ, 96 MB ram og 8 GB harddisk, med KDE, det gikk strålende. ja SOT Linux er ganske ukjent, men det er en brukervennelig distro allikevel. nybegynner distro kaller de det vel Lykke til. forsåvidt er det jo bare å prøve seg fram? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå