raatass40 Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Fikk mitt overnevnte kamera idag og ønsker i den forbindelse noen opplysninger om dette kamera. Alt som dere kan komme på. Har prøvd det litt og liker resultatet jeg ser på bilder, men jeg hadde ett Fujipix 5000s og var godt fornøyd med det og. Men klart dette er 2 vidt forskjellige kameraer. Er ikke sikker på hva jeg egentlig skal spørre om, men det kommer vel etter hvert. God Påske Lenke til kommentar
JoHu Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 I stedet for halvdårlige påskekrimmer kan du kanskje lese litt i bruksanvisningen. Lenke til kommentar
Covcon Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Offisiell hjemmeside pleier å være et godt utgangspunkt for info: http://konicaminolta.com/products/consumer...ge/dimage-a200/ Lenke til kommentar
raatass40 Skrevet 23. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2005 I stedet for halvdårlige påskekrimmer kan du kanskje lese litt i bruksanvisningen. Kanskje jeg har det, men da må jeg skuffe deg for det har jeg nok gjort noen ganger Du hadde nok sikkert satt pris på hjelp du og visst du lurte på noe og jeg er det man kan kalle en amatørfotograf så da må sånne som meg få lov å spørre. Men allikevel god påske til deg JoHu Lenke til kommentar
raatass40 Skrevet 23. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2005 Takker Covcon men der har jeg vært og på så mange andre sider her på nettet, lest tester og så mye mer. Jeg føler jeg har valgt ett riktig kamera, selvom det stod andre på lista og. God Påske til deg Lenke til kommentar
JoHu Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 I stedet for halvdårlige påskekrimmer kan du kanskje lese litt i bruksanvisningen. Kanskje jeg har det, men da må jeg skuffe deg for det har jeg nok gjort noen ganger Du hadde nok sikkert satt pris på hjelp du og visst du lurte på noe og jeg er det man kan kalle en amatørfotograf så da må sånne som meg få lov å spørre. Men allikevel god påske til deg JoHu Jeg mente på ingen måte å "disse" deg raatass40. Beklager hvis du fikk inntrykk av det. Jeg er amatør selv, så jeg vet hvor godt dette forumet er for sånne som oss. Uansett...når du er så lite spesifik som trådstarter, er det ikke lett for andre å vite hva du egentlig trenger tips om. Det er noen som ikke gidder å lese bruksanvisningen og derfor er de to første tipsene her egentlig meget relevante. Jeg ønsker selvfølgelig deg og en riktig god påske, og masse glede med det nye kameraet ditt. (Har selv tittet leeeenge på A200, men har bestemt meg for D70, må bare spare litt til ) Lenke til kommentar
raatass40 Skrevet 23. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2005 I stedet for halvdårlige påskekrimmer kan du kanskje lese litt i bruksanvisningen. Kanskje jeg har det, men da må jeg skuffe deg for det har jeg nok gjort noen ganger Du hadde nok sikkert satt pris på hjelp du og visst du lurte på noe og jeg er det man kan kalle en amatørfotograf så da må sånne som meg få lov å spørre. Men allikevel god påske til deg JoHu Jeg mente på ingen måte å "disse" deg raatass40. Beklager hvis du fikk inntrykk av det. Jeg er amatør selv, så jeg vet hvor godt dette forumet er for sånne som oss. Uansett...når du er så lite spesifik som trådstarter, er det ikke lett for andre å vite hva du egentlig trenger tips om. Det er noen som ikke gidder å lese bruksanvisningen og derfor er de to første tipsene her egentlig meget relevante. Jeg ønsker selvfølgelig deg og en riktig god påske, og masse glede med det nye kameraet ditt. (Har selv tittet leeeenge på A200, men har bestemt meg for D70, må bare spare litt til ) JoHu skjønner deg på det med å tipse om å lese bruksnavisnig, er viktig det men er få som ikke gidder det og somsagt spør her inne og på mange andre forum. Du er tilgitt så sånn er det. Ønsker deg en videre god påske og håper du snart får ditt kamera i hendene. Lykke til vaffal. Hilsen en blid bergenser....yeahh.. Lenke til kommentar
Covcon Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Takker Covcon men der har jeg vært og på så mange andre sider her på nettet, lest tester og så mye mer.Jeg føler jeg har valgt ett riktig kamera, selvom det stod andre på lista og. God Påske til deg Ok, hehe, trodde du hadde fått kameraet opp i hendene uten å helt vite stort mer om modellen. Anbefaler forumene til dpreview, de har et eget Konika Minolta-forum. Masse kunnskapsrike mennesker på forumene, og mye bra info: http://forums.dpreview.com/forums/forum.asp?forum=1024 God påske og lykke til med påskebildene! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå