indahla Skrevet 23. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2005 Jeg kjører og kjører men klarer ikke å låse opp alle banene og bilene. Noen som kan hjelpe med litt cheats...? Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 30. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2005 (endret) Jeg kjører og kjører men klarer ikke å låse opp alle banene og bilene. Noen som kan hjelpe med litt cheats...? du må betale noe dritt til codemasters (di som har lagd spillet) enten så må du ringe inn eller så må du betale med kort (kredditkort) fra internett Endret 31. mars 2005 av snoop dogg Lenke til kommentar
Foxtrot Skrevet 11. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2006 Tar opp tråden, selv etter lang tid. Jeg har en PS2 og sliter med å finne bonus codes og unlock codes i Google for Colin McRae Rally 2005. Er det noen som kan hjelpe? Lett å bli lei spillet etter lang tid uten å vinne noen koder. Er sikkert en dårlig sjåfør men jeg synes at spillet er god underholdning. :-) Men ønsker å kjøre andre biler og baner. Håper på hjelp. Lenke til kommentar
MostlyLurkin' Skrevet 11. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2006 Tar opp tråden, selv etter lang tid. Jeg har en PS2 og sliter med å finne bonus codes og unlock codes i Google for Colin McRae Rally 2005. Er det noen som kan hjelpe? Lett å bli lei spillet etter lang tid uten å vinne noen koder. Er sikkert en dårlig sjåfør men jeg synes at spillet er god underholdning. :-) Men ønsker å kjøre andre biler og baner. Håper på hjelp. 6284658[/snapback] Se på svaret over deg! Du må betale no dritt til Codemasters for å få kodene. De varierer fra spill til spill. (noe med memory cardet eller noe sånn) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå