Gå til innhold

BH-5 på Komplett.

some_one

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
twinmos speed premium pc3500 er bh-5, spørsmålet er vel bare hvor bra de klokker i forhold til gammel bh-5..

Jeg vet iaf at jeg skal ha 2x512mb av de bh-5 brikkene til å pynte dfi kortet mitt med :D

Du får poste noen resultater da :D

Lenke til kommentar

Hi,

Det er folke RAM. Billig og har gode overklokkingsegenskaper. En del veldig dy RAM moduler fra OCZ, Kingston, og Corsair brukte/bruker disse brikkene.

Nå tenk deg hvor kjekt er det å betale bare 545kr for de istedet for det dobelte f.eks.

Staljin

Lenke til kommentar
Hvilke hovedkort er det man kan kjøre denne Winbond BH 5 på 433 mhz??

Vil dem funke fett på mitt hk? Har Asus P4P800S

Disse brikkene henvendes i all hovedsak til AMD-plattformer. Jeg tror det er temmelig uvanlig å bruke disse på Intel-systemer, da AMD spesielt favorisererr stramme timinger. For Intel-systemer er Hynix D43/D5-basert minne et bra valg.

BH-5 generelt klarer 2-2-2-x-timinger på langt høyere klokke enn DDR433. Det aller høyeste jeg har sett, er 2-2-2-x på 287,5 MHz / DDR575 - med 3,9 volt.

Jeg mener at man bør ha minst 3,3-3,4 volt tilgjengelig, og aller helst 3,6 for å være sikker. I lys av det er jeg litt skeptisk til at det ikke er varmespredere på disse nye BH-5-brikkene.

DFI NF4-serien gir vDIMM inntil 4,0 volt, som er markedets høyeste.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...