rubjell Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Min bærbare maskin tok kvelden og jeg skal ha en god del filer fra den harddisken, jeg kjøpte derfor et kabinett for å lage ekstern harddisk, satte sammen dette etter boka og plugget den i min nye maskin, driver ligger i xp, den viser på enhetsbehandling, og alt virker i skjønnste orden, men den viser ikke på Min Datamaskin, eller noe annet sted på maskinen, har leita som en gal. må den formateres for å virke? da ryker jo alle filene mine fins det andre måter å gjøre dette på? jeg skulle så gjerne hatt tak i filer på den disken. Takk for all hjelp. Lenke til kommentar
Jan-E. Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Har du høyreklikket "min datamaskin" - behandle - diskbehandling ? Vises den? H.klikk på den og gi den en bokstav hvis den ikke har det. Lenke til kommentar
rubjell Skrevet 23. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2005 Tusen takk nå funker det Lenke til kommentar
rubjell Skrevet 23. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2005 Men nå er det neste problem som er dukket opp, mappen som er min privat på den harddisken får jeg ikke tilgang til, hva gjør jeg? Lenke til kommentar
Jan-E. Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 http://support.microsoft.com/default.aspx?...roduct=winxpINT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå