Teclis Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 (endret) Hei, jeg har en AMD Athlon 3200+, Et Gainward 6800LE, Og 2GB DDR Ram og MSI K8N Neo Platinum. Jeg skal sette inn et vannkjøling i pcen og er nybegynner i forhold til PC og Overcloking. Jeg setter pris på tips fra erfarende folk. Endret 23. mars 2005 av ^Th0mas^ Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Hva skal du kjøle? Ta en titt på microplex.no, der har de masse fint. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Emnefeltet i denne tråden var ikke godt nok, og har derfor blitt endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden inneholder. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd. Lenke til kommentar
Teclis Skrevet 23. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2005 (endret) Som sagt er jeg amatør innenfor PC, Hardware og er ny bruker på forumet. Spørsmålet dreide seg om hva jeg burde kjøpe av kjølings utsyr til Pcen min. Det er hva emnet går ut på; anbefalninger og tips fra erfarende folk om hvordan jeg kan overcloke maskinvarene i PCen min på en best mulig måte med vankjøings system Endret 23. mars 2005 av Teclis Lenke til kommentar
Teclis Skrevet 23. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2005 (endret) Jeg har hørt om et kjølesystem fra Zalman som støtter socket 754 (som jeg har). Det jeg lurte på var om den passer til maskinvarene pcen min, eller om det er vanskelig og montere den. Jeg har en In-Win S564 Midi Tower ATX som kabinett, jeg er ikke sikker på om den Zalman vannkjølingen passer til den. Endret 23. mars 2005 av Teclis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå