tek73 Skrevet 30. juni 2002 Del Skrevet 30. juni 2002 Jeg har tidligere påpekt at jeg er for IT-kløne å regne, så svarene må være på "idiot"-nivå. Hvis jeg skulle ønske å sette flere pc-er sammen. (fortrinsvis 2 pcer)(Jeg er i besittelse av hub hvis det skulle hjelpe og pc-ene har nettverkskort). Hvordan skal jeg gå frem både med selve prossesen å koble dem sammen og hvilke programmer trenger jeg. 1. Hvordan setter jeg opp dette i Windows? 2. Trenger jeg noe spesiell programvare for å drive å flytte filer mellom maskinene? 3.Evtuelle andre ting jeg burde vite om eller gjøre? Takker meget for alle svar/hint/hjelp. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 30. juni 2002 Del Skrevet 30. juni 2002 1. Du innstallerer nettverkskortene og setter dem opp med samme protokoller, fortrinnsvis TCP/IP. Så skriver du inn ip-adresser o.l. 2. Nei. 3. Pass på at du ikke har fått krysset TP hvis du bruker hubben. Ta en titt på: *Hw.no sin guide *PC World sin guide [ Denne Melding var redigert av: LarsC på 2002-06-30 07:26 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå