HrSteen Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Etter en liten skitur på fjellet så møtte min nevø denne lille krabaten. Dem ble riktig så gode venner. Lemen var rimelig hissig først, men etter 8-9 rundkast og saltoer så ga den seg litt. Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 HEI! Jeg syns bildet ble ganske bra. Morsomt å se begge se på hverandre, begge er nysgjerrige. Bildet er, etter min mening, rett eksponert uten noen særlige utbrente flater. Utsnittet er også bra. Jeg har ikke noe negativt å si om bildet. Lenke til kommentar
F828 Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 (endret) Enig med Adler her. Bra teknisk og et bra utsnitt. Men selve bildet er en smule kjedelig kanskje? Det er jo stilig at de ser på hverandre, men jeg savner alikevel et blikkfang - som pjokkens øyne f.eks. Men for all del, bildet er bra!!! - og koselg EDIT; Tar bort det jeg skrev med øyne/blikkfang etc.. Dette funker utmerket som det er. Hender det hjelper å se flere ganger F828 Endret 23. mars 2005 av F828 Lenke til kommentar
Gef Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 (endret) Ahh, flott bilde! Det bildet gav meg et smil med èn gang. Søtt Endret 23. mars 2005 av Gef Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå