Gå til innhold

Hvilken minnebrikke til Nokia 6630

Anbefalte innlegg

Hei godtfolk

Jeg har skaffa meg en Nokia 6630. Som dere sikkert vet så har denne tlf mulighet for minnebrikke. Iflg Nokia så kan de bare garantere at deres egenproduserte brikker fungerer, og de har bare opp til 128MB.

Så mine spørsmål, er det noen som har prøvd større kort i 6630en, hvor stort var dette og hvilket merke, type?

God påske :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sjekk Expansys.no

Ser at de har minnebrikke på 256mb. De sier også at den skal fungere til Nokia 6630, er det noen som har testet denne. Så gørr å bestille dersom den ikke fungerer.

Dessuten var den ikke akkurat billig....

Lenke til kommentar

Nå får man endelig :D RS-MMC-DV kort på komplett.no. De har lagt inn 128 og 256 MB, men de finnes riktig nok ikke på lager enda:

Kingston MMC Mobile Dual Voltage 256MB 1.8V or 3.3V, 7/8MB Write/read speed

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=308555&cks=PRL

Og ikke nok med det, de koster under halvparten av de andre RS-MMC-DV som har stått her! 256 MB koster kun 329 kr, mens det Extrememory 256 MB kortet koster 795 kr!

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Kort og godt: Ja dette er riktige kort.

Uansett kan du se at Komplett har valgt å kalle slik "MMC mobile" kort... Bildet av det ene kortet røper også at her trenger du et adapter for å kjøre det i en vanlig MMC enhet.

Uansett er det bare å se på produsentens sine sider.

Endret av Remerser
Lenke til kommentar

Så vidt jeg kan se, så har komplett en egen kategori for RS-kort. Dette kortet ligger IKKE under denne kategorien.

Ser også at bildet viser et RS kort, med adapter, men stoler ikke helt på at dette stemmer.

Er det komplett som roter her? Eller er det jeg som roter?

Lenke til kommentar
Kjøpte det 256 MB RS-MMC DV minnekortet fra Kingston på komplett lørdag, fikk det i posten i dag. Det virket helt utmerket, (skrev jo at det passet, i den forrige innlegget), så da er vel all tvil feid av banen!

Hei du

Bra tilbakemelding, jeg har selv vært usikker på om dette kortet hadde virket på min 6680 :)

Men er det noen som vet om det er lenge til det kommer noe som er større? vi lliksom ikke "kaste" bort penger på 256mb hvis 512 eller 1gig er rett rundt hjørnet.

Hadde 1gig på min 6230, og har vel blitt litt bortkjemt. hehe... men det er sinnsykt digg med stor lagringskapasitet, kan knipse bilder og filme til krampa tar deg, og samtidig ha massssssssssse mp3.... det er det eneste jeg savner fra den gamle tlf.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...