PlatinumFlyer Skrevet 26. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2005 Du rykende kaffe, jeg er ofte i Florida. Jeg kan ligge i solstolen fem timer dagen, fjorten dager på rad. Jeg ser ut som om jeg har vært på piknik i Vestmarka etterpå. Kan ikke du se på Gaultiers presentasjon av sminkeserien sin da? http://www.lemale-jpg.com/ Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 (endret) Der gikk argumentet ditt i dass gitt. fredrikrb: join in on the phun Endret 26. mars 2005 av ZkedaR Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Kan ikke du se på Gaultiers presentasjon av sminkeserien sin da? http://www.lemale-jpg.com/ Linjalstreite fyrer det der, ja Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 (endret) hvem er det egentlig du prøver å overbevise? jeg gir vel faen i om du har lyst til å være femi. Kan ikke du se på Gaultiers presentasjon av sminkeserien sin da? http://www.lemale-jpg.com/ Endret 26. mars 2005 av Rykende_Kaffe Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Heyhey, så det er her idiotene har hengt i det siste! *vinke til DarkStarr og Rykende_Kaffe* Jeg ville valgt solarium om jeg skulle valgt noe. Krem er kjipt når man har det i henda osv. Og folk må for all del få lov til å sminke seg til trynet detter av, jeg gjør det ikke, men de trenger da ikke være homofile om de gjør det... Lenke til kommentar
DarkStarr Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Heyhey, så det er her idiotene har hengt i det siste! *vinke til DarkStarr og Rykende_Kaffe* Jeg ville valgt solarium om jeg skulle valgt noe. Krem er kjipt når man har det i henda osv. Og folk må for all del få lov til å sminke seg til trynet detter av, jeg gjør det ikke, men de trenger da ikke være homofile om de gjør det... De TRENGER vel ikke å være det, men det er femi\homo\ekkelt osv. syns JEG!!!! *vinke tilbake til idiot* Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Dine meninger suger. Natta. Lenke til kommentar
DarkStarr Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Dine meninger suger. Natta. haha! og dine meninger er HOMO... Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 (endret) Dine meninger suger. That's a 1-9 sir! Forresten, Family Guy er bare en vassen Simpsons klone. Endret 26. mars 2005 av ZkedaR Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Dine meninger suger. Natta. haha! og dine meninger er HOMO... Du kan dette med å holde en diskusjon på et saklig nivå, det skal du ha Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 hvem faen bryr seg? dere er nerder og hakke venner uansett *vinke godnatt til fredrikb* Lenke til kommentar
DarkStarr Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Dine meninger suger. That's a 1-9 sir! Forresten, Family Guy er bare en vassen Simpsons klone. AVSKUMM! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 26. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2005 Så noen på jpg-linken? Der kan dere lære alt dere trenger, hvordan ta på pudder, eyeliner, alt! Kjemperessurs! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Joda, noen venner har vi. Og det kule er at våre har flere ganger så mye mer sosial intelligens som dine. Snakker da ut i fra dere to. Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Så noen på jpg-linken? Der kan dere lære alt dere trenger, hvordan ta på pudder, eyeliner, alt! Kjemperessurs! All the things you'll never need. Lenke til kommentar
DarkStarr Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 (endret) Joda, noen venner har vi. Og det kule er at våre har flere ganger så mye mer sosial intelligens som dine. Snakker da ut i fra dere to. og du\dere skal da være bedre? vi henger faktisk ikke her 24\7 som sikkert en god del av dere gjør... Endret 26. mars 2005 av DarkStarr Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 26. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2005 Joda, noen venner har vi. Og det kule er at våre har flere ganger så mye mer sosial intelligens som dine. Snakker da ut i fra dere to. og du\dere skal da være bedre? Du vennen, hva har dette med temaet brunkrem og sminke å gjøre? Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Så noen på jpg-linken? Der kan dere lære alt dere trenger, hvordan ta på pudder, eyeliner, alt! Kjemperessurs! ikke det at vi trenger det da Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 (endret) Du vennen, hva har dette med temaet brunkrem og sminke å gjøre? at en eller annen nerd tror venna han er noe fordi de vet hvordan man tar hverandre bakfra og småsnakker sammtidig Endret 26. mars 2005 av Rykende_Kaffe Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 26. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2005 Så noen på jpg-linken? Der kan dere lære alt dere trenger, hvordan ta på pudder, eyeliner, alt! Kjemperessurs! ikke det at vi trenger det da Sikker? Jeg synes ihvertfall ikke det høres ut som om det er så mange eksperter blandt dere... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg