Archangel Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 ehhh......brunkrem er for jenter og solkrem er for pyser. de av guttene her som bruker brunkrem er homofile uansett hva dere sier Så dersom jeg for en gangs skyld skulle ville prøve brunkrem fordi at jeg er temmelig hvit i huden og blir fort brent så er jeg homofil? ja.... i mine øne er du det. så enkelt er det... Edit: JoachimR ver så snill og si det, jeg MÅ bare vite hvem det er :!: pm meg eller noe, jeg lover å ikke si det til noen fler Homofili er da heller et spørsmål om seksuell preferanse skulle de fleste være enig om skulle jeg tro. Lurer i det hele tatt på om du er seriøs. Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Det har jo selvfølgelig ikke noe med homofili å gjøre. Men kanskje ikke akkurat det man tradisjonelt ville kalle macho? Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Vedder på at du bruker litt foundation selv.. hva fan er det? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 26. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2005 Starte med: Hva betyr det engelske ordet? Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Underlag... Bla, bla, bla... Solseng og brunkrem er helt greit det, men brunkrem ser jo så utrooolig falskt ut. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 26. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2005 Solseng og brunkrem er helt greit det, men brunkrem ser jo så utrooolig falskt ut. Så du vet om alle som bruker brunkrem du da? Tror ikke det nei... Kan se veldig bra ut skjønner du. Lenke til kommentar
DarkStarr Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Sorry, men sol=homsegrill og brunkrem=kjærring\homo Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 (endret) Nei, for jeg kjenner ingen som bruker det i det hele tatt... (Lita bygd ) Og der kom kompissen til RykendeKaffe ja... 14P0w4H!!!!!111 Endret 26. mars 2005 av ZkedaR Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Starte med: Hva betyr det engelske ordet? ikke bare si det? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 26. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2005 Starte med: Hva betyr det engelske ordet? ikke bare si det? Med foundation tenkte jeg på en krem han bruker som underlag. F.eks. med brunfarve i... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Starte med: Hva betyr det engelske ordet? ikke bare si det? Med foundation tenkte jeg på en krem han bruker som underlag. F.eks. med brunfarve i... How's that working out for you? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 26. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2005 Ikke noe jeg nødvendigvis pleier, men har jo nå denne uken begynt med brunkrem på litt småfast basis.. Har før brukt dette mest til fest liksom, som FOUNDATION... Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 ...Og hva har du oppå der igjen da? Pudder? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Ikke noe jeg nødvendigvis pleier, men har jo nå denne uken begynt med brunkrem på litt småfast basis.. Har før brukt dette mest til fest liksom, som FOUNDATION... Bruker du eyeliner også da eller? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 26. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2005 Ikke noe jeg nødvendigvis pleier, men har jo nå denne uken begynt med brunkrem på litt småfast basis.. Har før brukt dette mest til fest liksom, som FOUNDATION... Bruker du eyeliner også da eller? Jeg skal ikke benekte at jeg har brukt det.. Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Ikke noe jeg nødvendigvis pleier, men har jo nå denne uken begynt med brunkrem på litt småfast basis.. Har før brukt dette mest til fest liksom, som FOUNDATION... Bruker du eyeliner også da eller? litt maskara og kansje? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Ikke noe jeg nødvendigvis pleier, men har jo nå denne uken begynt med brunkrem på litt småfast basis.. Har før brukt dette mest til fest liksom, som FOUNDATION... Bruker du eyeliner også da eller? Jeg skal ikke benekte at jeg har brukt det.. Hvorfor det egentlig? Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 (endret) Hersens homofober hele bunten jo... Gi nå faen i det da wh1te, er da opp til han det. Endret 26. mars 2005 av ZkedaR Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Gi nå faen i det da wh1te, er da opp til han det. Jeg er bare nysgjerrig på hva det er som får en gutt til å gå så langt, om jeg får si det slik. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 26. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2005 Ikke noe jeg nødvendigvis pleier, men har jo nå denne uken begynt med brunkrem på litt småfast basis.. Har før brukt dette mest til fest liksom, som FOUNDATION... Bruker du eyeliner også da eller? Jeg skal ikke benekte at jeg har brukt det.. Hvorfor det egentlig? Fordi en del andre gjorde det. Ville forsøke. Føler meg vel når jeg er ren og pen. Føle seg litt pen er nettopp noe sånt bidrar til. hvorfor tror du jenter sminker seg da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg