Gå til innhold

Sol eller brunkrem?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ehhh......

brunkrem er for jenter og solkrem er for pyser.

de av guttene her som bruker brunkrem er homofile uansett hva dere sier

Så dersom jeg for en gangs skyld skulle ville prøve brunkrem fordi at jeg er temmelig hvit i huden og blir fort brent så er jeg homofil?

 

Ikke noe galt med noen av delene, samme for meg hva folk bruker både gutter og jenter, jeg bruker ingen av delene nå da jeg er fornøyd med hvordan jeg ser ut.

 

Kanskje som nevnt ovenfor jeg ville prøvd brunkrem bare for å se hvordan jeg hadde sett ut med litt mer farge.

Lenke til kommentar
ehhh......

brunkrem er for jenter og solkrem er for pyser.

de av guttene her som bruker brunkrem er homofile uansett hva dere sier

Det jeg synes er så fantastisk er at INGEN reagerer på parfyme-tråden. Som jeg ihvertfall ser på som et produkt i samme klasse.

Jeg prøver virkelig å se på dette som helt ok og det er det selvfølgelig også. Likevel er det (kanskje jeg er for gammel) så utrolig mye inni meg som stritter i mot med tanken på kremer og sminkefjerner. Jeg er sikkert bare uttdatert, men jeg forbinder maskulinitet med andre ting enn rosa klær og sminkefjerner.

 

Dere får forsøke å akseptere min gammeldagse holdning så skal jeg forsøke å la være å le meg halvt i hel av dette her :p Kanskje et besøk av homsepatruljen kunne fått meg på bedre tanker. ;)

Lenke til kommentar

Fikk tilsent en artikkel fra Aftenposten nå... :realmad:

 

Uansett, tenkte å dele følgende utdrag med dere:

En sminkeserie for menn ble nylig lansert i Bogstadveien. Åsengutter møtte opp. Brunkrem, sminke, bleket hår og rosa skjorter. Folk er sikre nok på seg selv til å bry seg om at andre kan se på dem som feminine.

 

Ut på ski med meg nå, så kanskje jeg får litt naturlig brunfarve også!

Lenke til kommentar
ehhh......

brunkrem er for jenter og solkrem er for pyser.

de av guttene her som bruker brunkrem er homofile uansett hva dere sier

Det jeg synes er så fantastisk er at INGEN reagerer på parfyme-tråden. Som jeg ihvertfall ser på som et produkt i samme klasse.

Hehe. Tja. Jeg synes ikke det kvalifiserer helt i samme klasse. Jeg bruker selv bortimot null sminke.. men jeg synes det er OK å lukte godt.

Lenke til kommentar
Da er Joachim i sjokktilstand etter at en bruker av forumet la meg til i MSN, og spurte om jeg var hypp på kuk!! :yucky::eek: (etter å ha lest denne tråden..)

 

Vil forklare dere alle at jeg IKKE er homofil, og har en fantastisk kjæreste. Ha en fortsatt god dag.

hahahahahahahahaha

 

si hvem brukeren var da :D

Lenke til kommentar
solkrem er for pyser.

Hah!

Solkrem er ikke for pyser, men for fornuftige folk. Bruker du ikke solkrem på en bretur og du går med naken hud lenge nok, kan du få forbrenning som må legebehandles.

 

Og det slipper farlige stråler inn på huden din, uansett om det er snø eller ikke.

 

Jeg bruker solkrem, men ikke brunkrem.

Lenke til kommentar
ehhh......

brunkrem er for jenter og solkrem er for pyser.

de av guttene her som bruker brunkrem er homofile uansett hva dere sier

Så dersom jeg for en gangs skyld skulle ville prøve brunkrem fordi at jeg er temmelig hvit i huden og blir fort brent så er jeg homofil?

ja....

i mine øne er du det.

 

så enkelt er det...

 

Edit: JoachimR ver så snill og si det, jeg MÅ bare vite hvem det er :!:

 

pm meg eller noe, jeg lover å ikke si det til noen fler :innocent:

Endret av Rykende_Kaffe
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...