Dr. Mobius Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Jeg tar sol, jeg veit det er gay, jeg gir faen Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 24. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2005 Kjør på!La meg se bilde av deg med mascara brunkrem og resten av pakka a please! Når du først er i gang liksom? Wannabe drag queen Skal ikke si hva jeg tror om legningen din Vedder på at du bruker litt foundation selv.. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Et kjapt innspill helt off-topic.... Solstudio er et utrolig bra sted å sjekke damer Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 24. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2005 Et kjapt innspill helt off-topic.... Solstudio er et utrolig bra sted å sjekke damer Jenten på Sunpoint i Bogstadveien er svært pen. Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Jenten på Sunpoint i Bogstadveien er svært pen. Tviler ikke Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Et kjapt innspill helt off-topic.... Solstudio er et utrolig bra sted å sjekke damer Jenten på Sunpoint i Bogstadveien er svært pen. jenten? omg, kom deg ned på jorda a, du gir oss på vestkanten et dårlig rykte Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Scarface^ tar feil Brunkrem er for jenter Nei, jeg er ikke fordomsfull Mhm. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Nå skal jeg kjøpe meg brunkrem når butikkene åpner på trass. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 24. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2005 Nå skal jeg kjøpe meg brunkrem når butikkene åpner på trass. Hvorfor ikke? Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Tror jeg heller ville tatt sol istedenfor brunkrem ja Lenke til kommentar
henrikmain Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Kjør på!La meg se bilde av deg med mascara brunkrem og resten av pakka a please! Når du først er i gang liksom? Wannabe drag queen Skal ikke si hva jeg tror om legningen din Hva er problemet ditt, egentlig? At folk gjør det de føler for? Går det utover deg personlig at Joachim og andre bruker brunkrem/solarium? Blir livskvaliteten din redusert av at ikke absolutt alle lever innenfor et standard, tradisjonelt kjønnsrollemønster? Cretin. Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Ta et TJUKT lag med brunkrem så tar du å overdriver med blekemidddel til tenner Lenke til kommentar
lperik Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 (endret) Sol 3ganger i uka. Jentene digger det Egyptisk vann er og en slager EDIT: og når man snakker om det, vokser brystet/veiviseren,shaver meg nedentil og tar bort hårtet undre armene og.. Gay? -nei Endret 24. mars 2005 av lperik Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 24. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2005 Ta et TJUKT lag med brunkrem så tar du å overdriver med blekemidddel til tenner Jeg har forsøkt/bruker disse Crest Whitening Strips, kjøpt inn i US. Jeg får hvitere tenner, men ikke veldig.. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 du gir oss på vestkanten et dårlig rykte Det klarer du nok helt fint selv. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Hva skjedde med nerdene på dette forumet *grien og lete* Eneste måten jeg får sol på kroppen på er via aktiviteter som bading, kjøre båt og sykle Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 24. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2005 du gir oss på vestkanten et dårlig rykte Det klarer du nok helt fint selv. Helt sikkert. Nazi-sympatisører er det ikke så mange av. Mage: Brunkrem må da vel være perfekt for alle nerder i vikingskipet? Da ser de jo litt mer tiltrekkende ut! Lenke til kommentar
rob|n Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Einaste gongane eg får farge på kroppen er når eg er ute i ekta sol :-) Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 24. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2005 Siste oppdatering: Tok meg en tur i badstuen, og skrubbet av døde hudceller med hampvott. Halvparten av farven forsvant, som ventet. Er det bare døde hudceller som blir farvet? Hva er det egentlig brunkremen gjør, eller hvordan fungerer den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg