Bimmelom Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Det skal ikke noe mye til for å bli solbrendt eller brun. Ikke for meg vertfall. I sommer lå jeg 1 - 2 timer på terassen hver dag nesten, og ble brun av det til slutt. Men, så går det jo vekk igjen til vinteren, og ser ut som melk igjen. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Krem og sol er for jenter. De som sier noe annet er homofile. Lenke til kommentar
slipknot_fan Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Joachim har dårlige pigmenter. ayh Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Krem og sol er for jenter. De som sier noe annet er homofile. Krem og sol er for de som måtte ville bruke det. Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Er saa glad jeg er foedt naturlig brun Synes det er saa stygt naar folk med kritthvit hud dynker seg i brunkrem eller drar paa solarium hver uke. Vaer heller fornoeyd med den hudfargen du har! Hvis ikke kan vaere det, faar du fake deg til litt brunfarge... Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 23. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2005 Er saa glad jeg er foedt naturlig brun Synes det er saa stygt naar folk med kritthvit hud dynker seg i brunkrem eller drar paa solarium hver uke. Vaer heller fornoeyd med den hudfargen du har! Hvis ikke kan vaere det, faar du fake deg til litt brunfarge... Skulle gjerne vært født litt mer brun, men jeg er tross alt halvt norsk/tysk, og det blir ikke særlig mye hudfarve av det. Ikke det at jeg ikke er fornøyd med meg selv, for det er jeg absolutt, men synes det er flott med litt hudfarve. Ser litt hyggeligere ut. Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 sol ekte sol, utendørs. ekte vare. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Sol koster jo en formue. Veeel... Det er vel ikke helt riktig...000000 Mente jeg å TA sol? Gjerne 40 kr for 15 min og man må holde på med dette 7-8 for å få fargen man vil ha også må man opprettholde det. Blir fort 500. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 23. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2005 Sol koster jo en formue. Veeel... Det er vel ikke helt riktig...000000 Mente jeg å TA sol? Gjerne 40 kr for 15 min og man må holde på med dette 7-8 for å få fargen man vil ha også må man opprettholde det. Blir fort 500. Synes ikke det er noe å snakke om jeg da... Men hvor kom de nullene i innlegget mitt fra? :s Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 bruker å ta solarium et par ganger får å få litt grunnfarge før jeg reiser til sydens land...ellers prøvde jeg sånn spray-tan før juleballet, fikk fin brunfarge til 300 kr, men gidder ikke det så ofte...beste er ei ukes grilling på stranda Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Sol er tingen.. legger meg ikke under homogrillen jeg heller da neida... samme åssen man blir brun, men jeg føler nå at det naturlige er best Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Jeg har lånt meg et solarium i 3-4 måneder. Om Skurupu syns det er homo, så må han bare det. Men jeg tror en av oss har misforstått hva 'homo' innbærer. Uansett så hater jeg å ligge ved stranda. Det må være noe av det kjedeligste jeg har hørt om (å bade er greit nok). Jeg er mer tv/pc person. Og da er det veldig greit med et solarium. + Jeg har en hud sykdom som heter vitiligo, som jeg prøver å sole vekk. men jeg har ikke lyst å bruke det som et middel for å rettferdiggjør bruken av solarium. Jeg ser ingen problemer i at gutter bruker verken solarium eller solkrem. Beklager for å gå helt off topic med masse greier om vitiligo, men jeg må bare forberede meg på et angrep fra wh1te Wh1te, jeg vet hva legen din har sagt, MEN: Ei berte som heter Torunn Knudsen har hatt hovedoppgave om vitiligo og har sagt: Norske leger ser ut til å betakte solbeskyttelse og sol-unngåelse som viktig ved vitiligo, mens leger i andre land tvert imot oppmuntrer til en kontrollert soleksponering. Vitiligo veldig individuelt og selv leger vet ennå ikke helt hva det er for noe. Og jeg har lest at soling funker for noen, mens hos andre har det ingen effekt på vitiligoflekkene. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 23. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2005 Sol er alltid deilig, enten man tar det i solarium eller ved bassengkanten. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Scarface^ tar feil Brunkrem er for jenter Nei, jeg er ikke fordomsfull Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 23. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2005 Scarface^ tar feil Brunkrem er for jenter Nei, jeg er ikke fordomsfull Joachim er en jente. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Scarface^ tar feil Brunkrem er for jenter Nei, jeg er ikke fordomsfull Joachim er en jente. Nei, du er feminin. Du bruker noe som er for jenter. Har ikke sagt at det er noe galt i det. Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Scarface^ tar feil Brunkrem er for jenter Nei, jeg er ikke fordomsfull Enig! Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Ikke brunkrem, ikke sol! Tåler ikke for mye sol jeg... Og ikke er jeg så glad i brunkrem og slike tulleting, såå... Jeg er litt blekere enn de fleste i klassen. Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Kjør på! La meg se bilde av deg med mascara brunkrem og resten av pakka a please! Når du først er i gang liksom? Wannabe drag queen Skal ikke si hva jeg tror om legningen din Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg