Gå til innhold

Sol eller brunkrem?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er saa glad jeg er foedt naturlig brun :D Synes det er saa stygt naar folk med kritthvit hud dynker seg i brunkrem eller drar paa solarium hver uke. Vaer heller fornoeyd med den hudfargen du har! Hvis ikke kan vaere det, faar du fake deg til litt brunfarge... :ermm:

Skulle gjerne vært født litt mer brun, men jeg er tross alt halvt norsk/tysk, og det blir ikke særlig mye hudfarve av det. ;)

 

Ikke det at jeg ikke er fornøyd med meg selv, for det er jeg absolutt, men synes det er flott med litt hudfarve. Ser litt hyggeligere ut.

Lenke til kommentar
Sol koster jo en formue.

Veeel...

 

Det er vel ikke helt riktig...000000

Mente jeg å TA sol?

Gjerne 40 kr for 15 min og man må holde på med dette 7-8 for å få fargen man vil ha også må man opprettholde det. Blir fort 500.

Synes ikke det er noe å snakke om jeg da...

 

Men hvor kom de nullene i innlegget mitt fra? :s

Lenke til kommentar

Jeg har lånt meg et solarium i 3-4 måneder. Om Skurupu syns det er homo, så må han bare det. Men jeg tror en av oss har misforstått hva 'homo' innbærer.

Uansett så hater jeg å ligge ved stranda. Det må være noe av det kjedeligste jeg har hørt om (å bade er greit nok). Jeg er mer tv/pc person. Og da er det veldig greit med et solarium.

+ Jeg har en hud sykdom som heter vitiligo, som jeg prøver å sole vekk. men jeg har ikke lyst å bruke det som et middel for å rettferdiggjør bruken av solarium. Jeg ser ingen problemer i at gutter bruker verken solarium eller solkrem.

 

 

Beklager for å gå helt off topic med masse greier om vitiligo, men jeg må bare forberede meg på et angrep fra wh1te ;)

 

Wh1te, jeg vet hva legen din har sagt, MEN: Ei berte som heter Torunn Knudsen har hatt hovedoppgave om vitiligo og har sagt:

Norske leger ser ut til å betakte solbeskyttelse og sol-unngåelse som viktig ved vitiligo, mens leger i andre land tvert imot oppmuntrer til en kontrollert soleksponering.

Vitiligo veldig individuelt og selv leger vet ennå ikke helt hva det er for noe. Og jeg har lest at soling funker for noen, mens hos andre har det ingen effekt på vitiligoflekkene.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

  •  
  • Scarface^ tar feil
     
  • Brunkrem er for jenter
     
  • Nei, jeg er ikke fordomsfull
     

Joachim er en jente. :ermm:

Nei, du er feminin. Du bruker noe som er for jenter. Har ikke sagt at det er noe galt i det.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...