Gå til innhold

Sol eller brunkrem?


Anbefalte innlegg

Joda, noen venner har vi. Og det kule er at våre har flere ganger så mye mer sosial intelligens som dine. Snakker da ut i fra dere to. :)

og du\dere skal da være bedre?

Du vennen, hva har dette med temaet brunkrem og sminke å gjøre?

hakke peil :)

det var fredrikb som begynte og gå i "personlig angrep" hakke peil hvorfor sikkert et problem han har... :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Så dessverre ikk på linken nå Jokkiz, skal legge meg :)

 

Forresten, Rykende Kaffe og Darktarr... Dere er klare over at dere blir sett på som 2 hjernedøde wannabe-wigga-fjortizzer ;)

jaja her så

men så ser vi på der som noen folk som har et seksual liv, sosialt liv og et kjederlig liv her på forumet...

 

og forresten Zchendar...

Endret av DarkStarr
Lenke til kommentar

B|real: Har bare noe eg må si før denne stenges helt. ;)

 

Ser eg ut som en forbanna homo? Hææ? Eg har tatt sol og liker det. Ka då (dyp bergensk stemme)

 

Forbanna til fjotter som mener at kun homoer tar sol. Latterlig! Brukte faktisk brunkrem engang fordi eg sto mye på blades i noen dager med mye sol og hadde kne/albue beskytelse og så som en idiot med hvite beskytter merker.

 

Sminke er det litt verre med men hvis noen menn vil bruke det så let it be. Eg er langt ifra homo men det betyr fanken ikke at eg ikke kan se OG lukte godt uten å bli sett som en homo. Skal faktisk si at eg smører god saken min med hudkrem. JA dere hørte riktig eg SMØRER STOLTHETEN MIN MED HUDKREM. Skal love deg damene syns det er digg men en pent behandlet, godluktene dings. :p

 

Ka då?

Endret av SnowDOG_
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...