Gå til innhold

Sol eller brunkrem?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Brunkrem forsvinner ikke i dusjen. Det varer over tid. Selv har jeg aldri brukt det, men min søster bruker det endel i sammenheng med dans.

 

Fordelen med krem er at man ikke ødelegger huden eller får rynker slik man får ved solarium.

 

Fordelen med solarium er at det kan ta knekken på kviser dersom dette er et problem.

Lenke til kommentar

Hvis jeg av en eller annen merkelig grunn skulle gå inn for å bli brun, ville jeg gjort det ved å gå på fjelltur. Eller bade. (Om sommeren..)

 

Men siden du hadde vanskelige pigmenter, elns, er kanskje ikke det så lett.

 

Jeg forestiller meg bare ikke meg ligge i en sånn seng :s

Lenke til kommentar
Joda. Det er viktig å rense huden.. brunkrem skal gå av i dusjen. Hvis ikke bør du bruke sminkefjerner. Du kan jo vurdere sånn fake spray-brunfarge? Det skal vare noen uker og sprayes over hele kroppen. Det beste er å gå og få gjort det proft.

Men det koster jo ræva da! Tror det var 7-800 kr her i byen og det var åpningstilbudet... Foretrekker solarium annenhver uke, 20 min.

Lenke til kommentar
Joda. Det er viktig å rense huden.. brunkrem skal gå av i dusjen. Hvis ikke bør du bruke sminkefjerner. Du kan jo vurdere sånn fake spray-brunfarge? Det skal vare noen uker og sprayes over hele kroppen. Det beste er å gå og få gjort det proft.

Men det koster jo ræva da! Tror det var 7-800 kr her i byen og det var åpningstilbudet... Foretrekker solarium annenhver uke, 20 min.

Jupp.. men jeg mener venninnen min betalte 3-400kr for det.. Spørs nok hvor man går. Selv foretrekker jeg det "naturlige". Jeg hopper heller i solarium. Resultatet blir som oftest finere.

Lenke til kommentar
Joda. Det er viktig å rense huden.. brunkrem skal gå av i dusjen. Hvis ikke bør du bruke sminkefjerner. Du kan jo vurdere sånn fake spray-brunfarge? Det skal vare noen uker og sprayes over hele kroppen. Det beste er å gå og få gjort det proft.

Men det koster jo ræva da! Tror det var 7-800 kr her i byen og det var åpningstilbudet... Foretrekker solarium annenhver uke, 20 min.

Jupp.. men jeg mener venninnen min betalte 3-400kr for det.. Spørs nok hvor man går. Selv foretrekker jeg det "naturlige". Jeg hopper heller i solarium. Resultatet blir som oftest finere.

Jeg må ha ekstremt mye sol for å bli brun. Kan ligge ved bassengkanten i Florida to uker i strekk, og bli halvparten så brun som de som har vært en uke i Kragerø.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...