PlatinumFlyer Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Hva foretrekker dere her? Selv har jeg brukt krem for første gang nå, og er egentlig fornøyd med resultatet. := Men pleier å ta sol, og er jo mye deiligere også... Hva gjør dere? Og hvor ofte påfører dere i såfall brunkrem? Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 aldri. Fortrekker ekte saker Lenke til kommentar
mihcaoj Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 trodde brunkrem forsvant etter du dusjet jeg, eller? =P har 0,00 peiling Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Brunkrem forsvinner ikke i dusjen. Det varer over tid. Selv har jeg aldri brukt det, men min søster bruker det endel i sammenheng med dans. Fordelen med krem er at man ikke ødelegger huden eller får rynker slik man får ved solarium. Fordelen med solarium er at det kan ta knekken på kviser dersom dette er et problem. Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Trodde brunkrem var for jenter? en tull OT: Sol! Gjerne ekte sol, ute. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Hvis jeg av en eller annen merkelig grunn skulle gå inn for å bli brun, ville jeg gjort det ved å gå på fjelltur. Eller bade. (Om sommeren..) Men siden du hadde vanskelige pigmenter, elns, er kanskje ikke det så lett. Jeg forestiller meg bare ikke meg ligge i en sånn seng :s Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Brunkrem er for jenter, så lenge du ikke ser ut som melk på kroppen! Har aldri prøvd brunkrem. Foretrekker heller å bli stekt med basengkanten i 25-30 grader. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 23. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2005 Foretrekker heller å bli stekt med basengkanten i 25-30 grader. Elsker det også, men får lite farve av det... Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 23. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2005 Sol koster jo en formue. Veeel... Det er vel ikke helt riktig...000000 Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Solarium. Brunkrem "ødelegger" huden det også. Det tetter porene. Solarium med måte. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 23. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2005 Solarium. Brunkrem "ødelegger" huden det også. Det tetter porene. Solarium med måte. Man har da en sånn krem som forhindrer det til en viss grad... Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Joda. Det er viktig å rense huden.. brunkrem skal gå av i dusjen. Hvis ikke bør du bruke sminkefjerner. Du kan jo vurdere sånn fake spray-brunfarge? Det skal vare noen uker og sprayes over hele kroppen. Det beste er å gå og få gjort det proft. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Joda. Det er viktig å rense huden.. brunkrem skal gå av i dusjen. Hvis ikke bør du bruke sminkefjerner. Du kan jo vurdere sånn fake spray-brunfarge? Det skal vare noen uker og sprayes over hele kroppen. Det beste er å gå og få gjort det proft. Men det koster jo ræva da! Tror det var 7-800 kr her i byen og det var åpningstilbudet... Foretrekker solarium annenhver uke, 20 min. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Jeg har aldri, og kommer aldri til verken å ta ta sol eller å smøre meg inn med brunkrem. Kall meg gjerne fordomsfull, men sånt er for jenter. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 23. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2005 Jeg har da både cleansing gel og en sånn krem som holder porer åpne. Dette blir bra! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Jeg har aldri, og kommer aldri til verken å ta ta sol eller å smøre meg inn med brunkrem. Kall meg gjerne fordomsfull, men sånt er for jenter. Du er fordomsfull. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Jeg har aldri, og kommer aldri til verken å ta ta sol eller å smøre meg inn med brunkrem. Kall meg gjerne fordomsfull, men sånt er for jenter. Du er fordomsfull. Jeg vet. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Joda. Det er viktig å rense huden.. brunkrem skal gå av i dusjen. Hvis ikke bør du bruke sminkefjerner. Du kan jo vurdere sånn fake spray-brunfarge? Det skal vare noen uker og sprayes over hele kroppen. Det beste er å gå og få gjort det proft. Men det koster jo ræva da! Tror det var 7-800 kr her i byen og det var åpningstilbudet... Foretrekker solarium annenhver uke, 20 min. Jupp.. men jeg mener venninnen min betalte 3-400kr for det.. Spørs nok hvor man går. Selv foretrekker jeg det "naturlige". Jeg hopper heller i solarium. Resultatet blir som oftest finere. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 23. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2005 Joda. Det er viktig å rense huden.. brunkrem skal gå av i dusjen. Hvis ikke bør du bruke sminkefjerner. Du kan jo vurdere sånn fake spray-brunfarge? Det skal vare noen uker og sprayes over hele kroppen. Det beste er å gå og få gjort det proft. Men det koster jo ræva da! Tror det var 7-800 kr her i byen og det var åpningstilbudet... Foretrekker solarium annenhver uke, 20 min. Jupp.. men jeg mener venninnen min betalte 3-400kr for det.. Spørs nok hvor man går. Selv foretrekker jeg det "naturlige". Jeg hopper heller i solarium. Resultatet blir som oftest finere. Jeg må ha ekstremt mye sol for å bli brun. Kan ligge ved bassengkanten i Florida to uker i strekk, og bli halvparten så brun som de som har vært en uke i Kragerø. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg