janrs Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Jeg har nylig redigert ferdig en en timers video uten noe problem. Det var når jeg begynte på midt andre Project at video begynte å "hakke" ved Preview. Hva kan dette skyldes? Er min PC for svak ? Har en Pentum 4, CPU: 2.8GHz, 1GB RAM, 2x120 GB HDD Vil nødig slette all video som er Captured før jeg må. Håper noen kan hjelpe meg Lenke til kommentar
Bertram Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Kjenner ikke til Premier, og kan dessverre ikke hjelpe deg med dette. Lurer på om det finnes et sted der man kan laste ned en prøveversjon for testing? Lenke til kommentar
andm Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Lurer på om det finnes et sted der man kan laste ned en prøveversjon for testing? Produsentens hjemmeside, selvsagt. Lenke til kommentar
Bertram Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Takk ostekjeks Var ikke meningen å ødelegge tråden din janrs Lenke til kommentar
SUiCiDE_COMMANdO Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 (endret) Jeg har nylig redigert ferdig en en timers video uten noe problem. Det var når jeg begynte på midt andre Project at video begynte å "hakke" ved Preview.Hva kan dette skyldes? Er min PC for svak ? Har en Pentum 4, CPU: 2.8GHz, 1GB RAM, 2x120 GB HDD Vil nødig slette all video som er Captured før jeg må. Håper noen kan hjelpe meg Lenge siden jeg brukte v6.0 av Premiere... husker ikke helt... men ta en titt i Project Settings - DV Playback Settings (eller lignende) Den skal ikke sende DV data til videokameratet ditt med mindre både hardware og kameratet ditt takler dette (Play Video on DV Hardware) Dette kan namlig resultere i cpu lag. Endret 28. mars 2005 av SUiCiDE_COMMANdO Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå