Bone Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Har dessverre ikke hørt så mye av det "gamle gode" som dere kaller det, men jeg synes Trash og Hey Stoopid -platene er Kongebra! ..skal skaffe meg mer Alice Copper snart, har bare ikke blitt gjort enda.. Jeg har også Brutal Planet og The Last Temptation, men de synes jeg ikke er så spesielt bra.. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 24. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2005 Ja, det er en skam at de aller fleste bare kjenner musikken som kom ut etter 1989. Poison og Hey Stoopid er lang fra det samme som originalbandet spilte. Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Heh, tenkte akkurat på Alice Cooper bandet. Og så kom denne tråden opp. Det var jo et artig sammentreff. Men fra uforklarlige fenomen til ontopic, Alice Cooper er et midt på treet band etter min smak. Men poison svinger Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Jeg syns han er kul. Liker musikken hans. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 25. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2005 (endret) Poison har svært lite med bandet Alice Cooper å gjøre. Dere må ikke ta utgangspunkt i all møkka som kom ut på 90'tallet, da de virkelig store skivene kom ut for over 30 år siden. Edit: Bilde av bandet! Endret 25. mars 2005 av anth Lenke til kommentar
Bone Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 (endret) Bilde av bandet! Alice?! Who the fuck is Alice? ..han nr 2 fra høyre? Men poison svinger Poison har svært lite med bandet Alice Cooper å gjøre.Han tenkte vel på sangen, kanskje..?! EDIT: Hvorfor blir quote'inga mi så rar? Endret 25. mars 2005 av Bone Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 (endret) Jo, platene Love it to death, Killer og Billion dollar babies tilhører absolutt rockens monumenter. Senere har jeg funnet ut at Welcome to my nightmare og Easy action er bra med. Muscle of love husker jeg ikke om hørt ordentlig Schools out er forøvrig et rart album, den kom mellom Killer og Billion.. (stemmer ikke det ?) men er stort sett ganske anderledes i stilen Edit: Alice er 2 fra høyre jo. Det bildet vil jeg tippe er fra 1971 (neppe nyere hvertfall, kan være eldre) Endret 25. mars 2005 av groenn Lenke til kommentar
GTS Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Syns "Feed My Frankenstein" med Joe Satriani og Steve Vai på gitar har en viss underholdningsverdi. Ellers syns jeg ikke AC er noe særlig.. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 26. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2005 @gts: Du har misforstått! Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Liker bare Poison sangen av Alice Cooper Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Liker bare Poison sangen av Alice Cooper Hørte den en gang etter at mange her skrøt av den, og syns det var omtrent ingenting. Det er forskjellig smak, jo jo men.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå