Bimmelom Skrevet 24. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2005 Før har jeg faktisk aldri gledet meg noe spesielt til sommeren, liksom bare at vi skal til syden. Men, har aldri gledet meg så mye til sommeren som nå. Er blitt lei av all snøen som kom og gikk her i Bergen. Vedde på at den gikk og kom 10 ganger i år. Men, sommeren er herlig, lettkledde damer og båt. Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 I sommer skal jeg stå tidlig opp om morgenene og få mye ut av fridagene. Jeg skal jogge hver dag, trene slik som jeg gjør nå og tilbringe mye tid med venner. Jeg skal se på digge babez på stranda og spise mye is Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Til sommeren skal jeg til Kos med bestevenninnen min og masse jenter jeg ikke kjenner så godt, men som virker like partyinnstilte som meg Så skal jeg sikkert mye på strendene her i Norge... elsker norsk sommer og norske gutter Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 digg, var oppe i 13 grader her i dag. skata i t-skjorte rundt 20:00 Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Planen for sommeren er å dra med dama til sørlandsperlen Lillesand der jeg bodde i litt over ett år og traff henne, min kosteligste Da hadde vi tenkt å låne oss en båt for å lyse etter krabber..drikke god vin og kooo00oooze oss Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 helvete Xander^, jeg får nesten utløsning av det bildet der Lenke til kommentar
Mafiabåss Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Jeg elsker sommeren! Jeg skal spille fotball,bade og trene! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Skal spille utrolig mye golf, ligge på svabergene å kose meg, ta en tur til Berlin for å handle musikk/film, fest og ha de generelt kjempekult. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Jeg skal kjøre masse båt, bade og kose meg.. Håper på og få igang lett-sykkelen og, så jeg kan bromme litt Lenke til kommentar
Homme Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 ahh golf ja, ikke så altfor lenge til sesongen begynner igjen Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 27. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2005 Det er sant. Drivingrangen her i Bergen åpner 16 april mener jeg å huske. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå