Bimmelom Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 (endret) Heisann. Nå begynner det som smått å tyde på sommer her i Bergen. Igår hadde vi en fin dag, hele 15 grader! og kan se blomstene begynne å sprette fram en etter en. I denne tråden skal vi da altså snakke om sommeren, er den fin? Liker du den? eller er det rett og slett bare vanlig hverdag for deg som ikke bryr deg om noe? Så, hva skal dere i sommer? Selv skal jeg til Spania i 3 uker, også en tur på hytten og cruise litt i båt.Også spise reker, krabbe drikke Cola se på nydelige jenter og mye annet. Også sist men ikke minst. Skal chille i boblebadet i hagen. Satser på at denne sommeren skal bli bra også. Mvh. Bimmelom :-) Endret 23. mars 2005 av Bimmelom Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Det blir nok som i fjor tenker jeg.. Full sommer i Mai, også blir det plutselig regn og kanskje tilogmed snø! Skal til Roskilde i sommer! Det blir så bra! Original-besetningen til Black Sabbathh, Audioslave og ikke minst, Brian Wilson med "smile!"! Åh, sistnevnte blir bra!! Lenke til kommentar
sim Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Sommer betyr dimmisjon! *glede seg* Lenke til kommentar
NuGgIZ Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Sommer er en nydeli ting, lett kledde jenter på stranden og det hele.. Men i år skal nå eg på Black sabbath konsert på koengen i Bergen, også skal jeg spille litt biljard, og så blir det vel litt råning siden noen av kompisene mine får lappen.. Også blir det jo sef ut på sjøen og fiske litt og bare ligger der ut og nyte sjø livet med en kald øl i handa.. Denne sommeren kommer til å bli herli... Lenke til kommentar
Feh Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Jeg gleder meg til sommeren som om den var bursdag/julaften/nyttårsaften/17. mai på en dag, hver dag i 2 måneder! Sommeren er bare det beste som fins i hele verden! (bortsett fra jenter) Vet ikke helt hva jeg skal gjøre jeg... men skal ikke se bort ifra at det blir en sydentur... og kanskje en hyttetur. Og litt jobbing såklart... Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 (endret) Sommern 05: Bading Lan Festing*Prøve iallefall* Nyte Livet! Endret 23. mars 2005 av tøbbi Lenke til kommentar
Feh Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Festing*Prøve iallefall* Prøve? er det vanskelig? bading javisst... hvordan kunne jeg glemme det! håper det blir fort varmt i vannet det spiller ingen rolle med lufta, sålenge det er 18+ grader i vannet Lenke til kommentar
Leon Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 det spiller ingen rolle med lufta, sålenge det er 18+ grader i vannet Bortskjemte søringjævler! (;P) Lenke til kommentar
Feh Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Her i drammensfjorden pleier det å ligge rundt 20-25 (var oppe i 29 i fjor (sen)sommer ) Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 23. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2005 29 grader i sjøen, da begynner det å bli rimelig bra. På hytten vår, inni vågen hadde vi rundt 25-26 grader i sjøen. Og om kvelden hvor det ble kaldere i luften, var jo sjøen lunken. Utrolig deilig å bare hoppe uti da. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 sier bare en ting!! BÅT! Jenter som henger jakka på knaggen? Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 sommer er best sånn er det bare, vinteren går kun ut på å fryse og vente på sommeren. sommer sommer sommer!!!!! Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Det blir ikke feil med sommer nei. Merket for første gang i går at vinteren går mot slutten, heldigvis , og at sommeren nærmer seg med stormskritt. I sommer skal jeg bl.a på Maiden-konsert i Oslo, videre skal jeg på hyttetur, feste, nyte livet og kjøre masse bil nå som lappen snart er i boks. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Det blir Roskilde selvfølgelig! Også er det jo Maidenkonserten! Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Bading, jobbing og....alt mulig... Lenke til kommentar
Jan Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Det blir Roskilde selvfølgelig!Også er det jo Maidenkonserten! Ey! Vært slapp her du: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=363800&st=0 Gleder meg sånn til å sitte på bergen og dyppe bena i vannet! Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 24. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2005 Det blir Roskilde selvfølgelig!Også er det jo Maidenkonserten! Ey! Vært slapp her du: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=363800&st=0 Gleder meg sånn til å sitte på bergen og dyppe bena i vannet! I det gromsete vannet? Merker det litt ute idag også, har 14 grader her på tereassen nå, og det funker det. Nå er til og med båten min på sjøen. Men, den store vil ikke bli tatt ut enda. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Har fått en fin forsmak på sommeren idag, hvertfall her hvor jeg bor Lenke til kommentar
Feh Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Har vært i Sverige i dag, og det har vært strålende vær hele tiden digg! Ser at sommeren nærmer seg :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå