Gå til innhold

POD søker medlemmer!

Anbefalte innlegg

Vi er en nylig starta css klan, vi trenger medlemmer til forskjellige ting.

Vi er 2 stk nå, er ikke noobs er litt skilled.

Følgene er:

1:Lage Web Siten (Trenger dette desperat)

2: En som kan lage tags osv.

Foreløpig navn er TV (Team Værst) Vi tar imot bedre forslag.

Er dere interesert kontakt meg på [email protected]

Vi trenger faktisk ikke flere spillere, vi trenger noen kan fikse web site og greier, Det må være noen der ute som har lyst til å lage web site for oss!!!

Endret av The_dark_lord
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
om aldersgrensen er minimum 20 år, og det arrangeres ølkvelder/forspill/fester og lignende utenom CS:S spillingen, så er jeg med:)

EDIT: I bergen altså! hehe

Ok ! Kommer til Bergen den 20/4/05 så det så.... ;)

Ps. Noen som har sett en 0 ?

0

Endret av jarmo
Lenke til kommentar

the dark lord: Du spør etter seriøse medlemmer men det virker ikke akkurat så veldig seriøst .

1. Dere spør etter noen som skal lage webside for dere uten å nevne noe om seriøse planer med klanen og dere er faktisk usikre på navnet enda noe som gjør det verre for en designer.

2. Noen som kan lage tags ? Hva skal dere med spray tags hvis dere skal spille seriøst ?

3. Du bruker 1337 ord som noobs istedenfor nybegynnere. Dette er sett på som veldig barnslig og umodent og aldri i verden om du tiltrekker deg folk over 18 med noe sånt.

Har spilt CS i 5 år og vet at skal du få voksne og dyktige spillere så må du ta det selv seriøst osså.

Lenke til kommentar
the dark lord: Du spør etter seriøse medlemmer men det virker ikke akkurat så veldig seriøst .

1. Dere spør etter noen som skal lage webside for dere uten å nevne noe om seriøse planer med klanen og dere er faktisk usikre på navnet enda noe som gjør det verre for en designer.

2. Noen som kan lage tags ? Hva skal dere med spray tags hvis dere skal spille seriøst ?

3. Du bruker 1337 ord som noobs istedenfor nybegynnere. Dette er sett på som veldig barnslig og umodent og aldri i verden om du tiltrekker deg folk over 18 med noe sånt.

Har spilt CS i 5 år og vet at skal du få voksne og dyktige spillere så må du ta det selv seriøst osså.

Ok, jeg la inn posten når jeg akkuratt hadde funne på et navn, hvis en designer skal lage noe, så kan han kontakte meg, jeg har navnet klart nå. Det er seriøst, men det kan ikke bli seriøst hvis vi ikke får folk.

Vi planlegger og starte en klan med folk som er villige til å trene mye og som er villige til å lære, vi har tenkt til å skaffe oss muligens sponsorer, med det er med i det lange løpet.

Så folk som er villig til dette kontakt meg. Msn adressa står i første Post.

Klanen heter nå POD (Priests On Drugs)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...