N* Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 noen som har gjort dette før? på den svarte gummigreia inni skjermen står det WARNING-HANDLE WITH CARE breaking this tube witch contains high vacuum may result in injury from flying glass. remove tube carefully from container. do not strike or scratch the tube or subject it to more than normal pressure when inserting or removing from its socket in electronic equipment. X-RAY WARNING bla bla bla.. dette er ikke relevant. hvordan skal jeg få av glassplaten? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Hvilken glassplate? Hvis det er selve bilderøret du snakker om så må du fjerne plast-kabinettet, så skal det være noen skruer i ramma rundt. Lenke til kommentar
Vigge Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 (endret) Glassplata ? Av alle de skjermer og tv-apprater jeg har knust/ødelagt/lekt med så har ingen hatt en løs glassplate. Det har det alltid vært et helstøpt bilderør. Med mindre dette er noe nytt de har begynt med så tror jeg nok det gjelder for skjermen din også. Endret 23. mars 2005 av Vigge Lenke til kommentar
N* Skrevet 23. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2005 (endret) æsj. trodde det var en glassplate vi satt å så på jeg skjekket litt nermere nå. ser at den saken jeg trodde var av gummi egentlig er av glass edit: hvis jeg knuser billedrøret... er det da den sprenger? Endret 23. mars 2005 av N* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå