Gå til innhold

Får ikke Bluetooth til å funke!

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har billionton Blutooth adapter til pc'en min, men når jeg plugger den inn registrerer windows den som en bluetooth radio? Jeg får ikke innstalert orig programmet til bluetooth adapteret mitt!! Denne bluetooth radioen ødelegger for original softwaren som jeg prøver å legge inn! Hvordan får jeg bort denne såkalte bluetooth radioen? Jeg har nettopp formatert og lagt inn Xp professional og service pack2. Noen som kan hjelpe meg? :cry: Bare se på vedlagte bilde, der ser dere hva som feiler pc'en!!! :mad:

Takker all for svar :D

post-104-1111581877_thumb.jpg

Endret av *SNap*89
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du må oppdatere driveren med den driveren som kom med din programvare. :)

1. Dobbelklikk på "bluetooth Radio"

2. Velg fanen "Driver"

3. Velg "Oppdater driver"

4. Du får opp ett valg om å koble til internett, dette trengs ikke nå. Velg, "Nei, ikke denne gangen"

5. Nå velger du "Installere fra en liste eller en bestemt plassering" og "neste"

6. Nå trykker du på "Ikke søk, jeg vil velge hvilken driver som skal installeres"

7. Nå kan det hende at driveren ligger listet i lista som nå komme frem. Gjør den det, trykk på den og velg "neste".

8. Hvis den ikke ligger der, trykk på "Har diskett" og let deg frem til en mappe som heter "drivers", eller noe i den dur, på plata du fikk med bluetooth-adapteret.

Nå skulle forhåpentligvis den rette driveren bli installert. :)

Var noe her uklart, rop ut!

Lenke til kommentar

hei trådstarter: har du faktisk prøvd det tipset som Knut Erik gav deg? jeg tror faktisk at det ligger noe vesentlig i det han sier. har nemmelig gjort feilen selv.

en annen ting du kan prøve er å først avinstallere Radioen, så installere bare programvaren på bluetoothen din. se hva som da skjer.

Lykke til.

Lenke til kommentar

hei!

Knut Erik har fullstendig rett, har hatt samme problemet selv og løsningen er slik som han sier. Dette er en kjent feil da microsoft har en egen bluetooth software som windows helst vil bruke i stedet for billionton sin.

..:: Sygard ::..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...