- mOtz^ - Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Leste dette nå. Virker litt skremmende, så jeg har en følelse av at spøkelser egnetlig finnes. Noe jeg tror. Hva med deg? Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Ja, jeg tror på spøkelser. Det finnes mer mellom himmel og jord enn vi kan fatte. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 (endret) Det er mange sånne historier. Og noen tror på spøkelser, andre ikke. Mange av de som sier de har sett spøkelser, kan jo være de har inbilt seg det bare fordi de tror på det. Men det kan nok være at det stemmer i noen tilfeller også. Mange der ute som sier at dette er bare vås. Men jeg er helt sikker på at det (som det sies i artikkelen der) finnes mer mellom himmel og jord enn vi vet om. Sies jo også at det er bare de som tror på spøkelser som får se dem. Visstnok grunnet at de som ikke tror på dem sannsynligvis ville fått sjokk dersom de hadde fått se dem. Men...jaja Ja, jeg tror på spøkelser. Har faktisk ett her hjemme. Har aldri sett det, men hører jo lyder, og noen ganger så kan du bare føle at det er ett eller annet der, selv om du ikke vet hva. Endret 23. mars 2005 av Nevnarion Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Jeg tror det finnes en logisk forklaring på dette. Spøkelser er jo et kjent fenomen og det er jo et spørsmål da. Hvordan kan døde mennesker "leve" videre? Altså, har de en egen bevissthet, eller er det bare deres tomme skall (sjel) som går igjen? Er de klar over at de finnes? Blir mer som "den sjette sansen" Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Det er i alle fall mange merkelige historier der ute. Det kan jo være folk bløffer eller fantaserer. Det er i alle fall rart at slike fenomener aldri lar seg dokumentere på noe vis. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=271305 Lenke til kommentar
Feh Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Har aldri opplevd noe som kan ligne på spøkelser, så jeg vet ikke hva jeg skal tro... Som regel blir jo "spøkelser" i hus avslørt av enten konstruksjonsfeil, måter ting er laget på (vannrør som går gjennom en trevegg lager ulelyder f.eks), mus/rotter etc... Lenke til kommentar
gspr Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Ingen bevis - komplisert og dyptgripende antagelse å tro at spøkelser eksisterer - altså må vi hvis vi er fornuftige mennesker anta at spøkelser ikke eksisterer. Next. Lenke til kommentar
spøkelse Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Jeg tror på spøkelser, ta kontakt hvis man ønsker en begrunnelse. Lenke til kommentar
Mafiabåss Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Jeg er ikke sikker hva jeg tror... Av og til,i den gamle hytten min, føler jeg at det er noen der. Det har jo dødd tre stykker i det huset så det er litt ekkelt. Men egentlig tror jeg at spøkelser er fantasi! Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 23. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2005 Jeg tror på spøkelser, ta kontakt hvis man ønsker en begrunnelse. Eller bare skriv det her Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Har allereide ein tråd om dette tidlegare. http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=392215 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå