ovzer Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 (endret) broren min har kodet hjemmesiden min og har fått et lite problem. han hadde ikke nok tid til å få knappemenyen til å virke, så menyen virker bare i firefox fordi han måtte bruke en "juksekode". se i kildekoden og se etter om det er en annen måte å gjøre det på. hjemmesiden Endret 23. mars 2005 av OBaardsgaard Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 (endret) Hva har dette med php å gjøre? Det er nok bare justeringer av egenskapene til elementene i #navigasjon som skal til.. Endret 23. mars 2005 av Mikka Lenke til kommentar
RC1 Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 I Opera 7.54 så kan man bare klikke under knappene og ikke på dem. Så der har du litt justering å gjøre Lenke til kommentar
thomasw Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Hva har dette med php å gjøre? Vel, vi befinner oss vel under 'Web-design, HTML og CSS'? Lenke til kommentar
phanti Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Aldri sett så mange tafatte responser i et forum noensinne.. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Hva har dette med php å gjøre? Vel, vi befinner oss vel under 'Web-design, HTML og CSS'? Emnefeltet var noe annet sist jeg skjekket. Aldri sett så mange tafatte responser i et forum noensinne.. Da har ikke du sett mange responser i et forum. Lenke til kommentar
ovzer Skrevet 25. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2005 I Opera 7.54 så kan man bare klikke under knappene og ikke på dem.Så der har du litt justering å gjøre det er det som er problemet. Og i IE finnes ikke knappene. men hva skal jeg gjøre med det? Lenke til kommentar
ovzer Skrevet 30. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2005 haloo, er det noen som gidder å hjelpe meg eller? Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Tror grunnen til at du finner det litt vanskelig å få hjelp er at de fleste her antagelig mener du må lære deg til å rette så vanlige problemer som dette selv. Uansett, gjorde et forsøk. Prøv med denne CSSen: * { margin:0; padding:0; } #wrap { width:690px; margin:20px auto 50px auto; text-align:center; } #header { background:url("images/header.jpg") no-repeat; height:183px; } #content { background:url("images/filler.jpg") repeat-y; padding:40px 15px 50px 15px; } #footer { background:url("images/footer.jpg") no-repeat; height:59px; } #navigation a { height: 51px; width: 124px; margin-left: 10px; display: block; } #navigation li { display: block; float:left; height: 51px; } #navigation { height:52px; padding:120px 0 0 5px; } p { padding-top:20px; font-family:arial, helvetica; } .hovedside { background:url("images/hoved.jpg") no-repeat; } .linker { background:url("images/linker.jpg") no-repeat; } .meg { background:url(images/meg.jpg) no-repeat; } .respons { background:url(images/respons.jpg) no-repeat; } .spill { background:url(images/spill.jpg) no-repeat; } Var forøvrig mye rar kode i fila. Lenke til kommentar
ovzer Skrevet 30. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2005 tuuuusen takk mikka du er virkelig snill , jeg bør nok lære meg det der selv nå ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå