Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Anbefaling av router med Printerport

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg har også telenor adsl å motte koble meg opp via username \ password nor jeg var koblet til mitt modem.

men nor jeg kobelt en ruter inn i bildet så er jeg på nett 24\7

kan ikke tenke meg å gå tilbake til dialup.

det bare minner meg om nor jeg satt på 56k modem å hørte på di jæ#"!(%)7 vlige lydene i telefonen nor jeg kobla oopp

Lenke til kommentar

Kan anbefalle Asus'n på det varmeste. Bruker den mot NGT selv. En oppgradert deluxe modell er på vei inn i markedet som bla. har usb2.0. wl-500gx

Og den har både paralellport og usb med støtte for hub. Hvis du er interresert denne bør du sjekke ut wl500g forum.

Og som det blir påpekt så er det en router du er på utkikk etter ikke en switch!

S.

Lenke til kommentar

Ja, men når kommer denne Asus Wl-500g Deluxe.. Har sett på den, men når kommer den... 2 USB 2.0 porter er flott...

Men har sett et par andre merker som har lignende som denne asusen... Men husker ikke i farten merke + modell... Har bare sett USB port + LPT bak på de..

Eneste jeg trenger er tips til andre routere med printserver....

Lenke til kommentar
Trådløse routere har som regel dette ja, men har sett en del vanlige switcher som ikke har det.... Problemet er ikke å finne en switch.... 4 porter holder...., men MÅ ha print-server...

Tror du må sette deg ned å studere forskjellen på switch og router. Du har bruk for ROUTER. Router kan forøvring ha en innebygget switch. De fleste hjemmevariantene har innebygget 5 eller 6 port, som gir 4 (+trådløs) tilgjengelig for tilkobling av pc'r.

Du vil aldri finne en switch som gir PPPoE støtte, ei heller noen som fungerer som printerserver. Det strider mot definisjonen av en switch.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Fordi at i tillegg må jeg ha en router... jeg må ha switc-funksjon med trådbasert tilkobling av 2+ maskiner + må ha w-lan funksjon for mulighet for tilkobling av maskiner.... + koble 3 printere til dette som skal kunne brukes fra alle maskinene... Helst uten at en maskin må stå på hele tiden for at det skal virke...

Da er det enkleste og billigste å kjøpe en boks som har alle funksjoner....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...