raymando Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Min samsung D500 lagrer ikke sms mld på telefon, kun i sim-kort! noen som kan hjelpe meg med dette? Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 (endret) Jeg har nettopp kjøpt denne selv, og jeg ser i minnestatus under meldinger at den lagrer først i sim kortet (20 stk) også er det satt av plass til 200stk i minnet. Tror den lagrer først på sim kort og så på telefonen. Eller har du problemer med at når SIM kortet er fullt så lagrer den ikke på mobilen? Det jeg har lurt på selv er om en kan velge hvilket minne den skal fylle opp først, men jeg har ikke funnet noe sted hvor man gjør det.. Noen som vet? EDIT: Jeg ser at innkomende meldinger lagres på SIM først og fremst, men utgående lagres på mobilen. Endret 23. mars 2005 av sesteen Lenke til kommentar
genser Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Emnefeltet i denne tråden var ikke godt nok, og har derfor blitt endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden inneholder. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd. Lenke til kommentar
Erren Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Akkurat som Sesteen sier, først lagres 20 stk. på sim-kortet, og så begynner de å lagres på telefonen Akkurat det samme skjedde med meg når jeg bytta fra 3510 til 7600 for en liten stund siden Dette er lagd slik i tilfelle man har noen viktige meldinger man gjerne vil beholde Helt normalt og ingentingen å bry seg om Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå