CheGuevara Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Hei, min far trenger en ny pda-fon etter at hans gamle Siemens SX45 døde. Så spurte han meg, her er malen han fylte ut: Jeg ønsker en ny telefon. Jeg trenger: Funksjoner: -Kalender: Ja, profesjonell -MMS: Ja -GPRS: Ja -EDGE: Hva er det? -WAP:Ja -Kalkulator: Ja -JAVA: det er ikke nødvendig -Email klient: Ja -Spill: ja, hvorfor ikke? Form: -Ikke viktig -Vekt: min 100gram -Antenne: helst innebygd, men ikke noe jeg bryr meg om -"Støt/sprut/støv-sikker": nei Skjerm: Farge -Størrelse på skjerm: 2,5tommer -Touchscreen: Ja Pris: Jeg har mellom 0 og 7000 kroner til rådighet. Med abonnementsbinding): nei Diverse: -Merke: Enten Qtek eller palm eller Sony Ericsson -Kamera: Ja, helst 1 megapiksel -Videokamera: Ja -Symbian: Ja, eller annet OS -Triband: Ja -Infrarød port: ikke viktig -Bluetooth: Ja -Minne: 5mb -Minnekort?:Ja -Polyfoniske ringetoner:Ja -MP3: Ja -Radio: ikke viktig -3g(UMTS): nei -Wlan: kunne vert bra, men har lest at det er tregt -Hva er primærbruksområdet for mobilen din idag? E-post, kontor arbeid, synk med outlook dette er min far sine kriterier, noe å anbefale, jeg har sett litt på palmOne Treo 650 og Qtek S100, noen andre? Lenke til kommentar
bujk Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Har dere tatt en titt på SE P910i? Er vel et godt alternartiv. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Uten å lese dine krav engang så vil jeg våge å påstå at S100 er det beste valget, både pga. det er en grei telefon og fordi din far nok vil ha mindre problem med å venne seg til dette; noe som er gull verdt om han skal lære seg å utnytte mulighetene. Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 26. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2005 Uten å lese dine krav engang så vil jeg våge å påstå at S100 er det beste valget, både pga. det er en grei telefon og fordi din far nok vil ha mindre problem med å venne seg til dette; noe som er gull verdt om han skal lære seg å utnytte mulighetene. ok, har sagt det til han, kommer til å teste den i morgen! Blir med han. Lenke til kommentar
slk^ Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 E-post, kontorarbeid og sync(f.eks. Hotsync) fungerer utmerket med Treo 650. Samtidig har den lang batteritid og er responsiv og rask. Kalenderfunskjonene er noe av det best jeg har sett iallfall. I tillegg finnes det masse "business-programmer" som kan lastes ned som enten er gratis eller koster penger. Mtp nedlasting av E-post er EDGE meget praktisk, siden det er ca. fire ganger så raskt som GPRS Har hatt telefonen noen dager nå, og jeg må rett og slett si meg veldig fornøyd. mvh pete Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå