Marcelo Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 (endret) Hei! Jeg er en ganske stor Diablo fan, og prøver å finne et spill så minner om det. Likte ganske godt syns vinkelen du brukte i diablo spillene og at det var mye magi og sånne ting i det, likte egentlig alt med det, syntes at det var et ganske godt fullført spill. Har egentlig ikke satt meg skikkelig inn i noen som helst spill etter jeg ble litt lei av å spille så mye Diablo 2 LOD på multiplayer utenom Knights of the old republic spillene då hehe . Lurte bare på om noen viste om et spill som passer for en stor diablo fan? hadde vert greit hvis det var multiplayer på det, men trenger ikke å være. Endret 23. mars 2005 av Marcelo Lenke til kommentar
Cosmic^ Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Sacred er vel ganske likt D2. Har ikke prøvd det selv, men det skal være ganske gøy. Lenke til kommentar
Supposedly Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Helt enig i at Sacred er i den stilen, og absolutt å anbefale! Det er en god del å spille gjennom der, så da har du litt å holde på med en stund. Sacreds hjemmeside - og om en måned kommer den første ekspansjonen også! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå