astensland Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Er det noen som har noen erfaringer med Chieftec Harddisk System for S-ATA ?? Vurderer å kjøpe en, og det blir i tilfelle da med en Raptor 74GB som system disk, og 2 stk. Seagate Barracuda 300GB. Hvordan vil denne enheten f.eks takle varmen disse 3 utvikler? Er litt skeptisk til dette, men det ser jo glimrende ut på papiret da... Noen kommentarer/erfaringer til dette? Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Personlig ville jeg heller gått for en sånn.. 120mm vifte, passer alle kabinetter som har 3 ledige 5 1/2 slotter, vibrasjonsdempende... Lenke til kommentar
astensland Skrevet 23. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2005 Personlig ville jeg heller gått for en sånn.. 120mm vifte, passer alle kabinetter som har 3 ledige 5 1/2 slotter, vibrasjonsdempende... Så bra ut den, men jeg har dessverre bare 2 ledige brønner, og ikke 3... Noen flere som har kommentarer/erfaringer? Lenke til kommentar
AndrewL Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 (endret) Jeg bruker en slik til dagen og vil si den er veldig bra ! Er bare en ting å nevne er at den bråker . Ellers vil jeg si den er glimmrende "box" til s-ata , jeg bruker 37 gb raptor , 2x 250 mb maxtor og 300 gb maxtor uten problemer med varme , bare bråk fra vifta . Jeg bruker denne som har plass til 4 disker . Info Endret 23. mars 2005 av AndrewL Lenke til kommentar
astensland Skrevet 23. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2005 Takker for tilbakemelding. Da vet jeg at jeg trygt kan gå for denne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå