Epsilon- Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Hvordan gjør jeg sånn at jeg ikke trenger skrive inn passord når jeg skur på maskinen? Jeg vet hvordan men da logger den på som administrator. For å få opp denne skriver du control userpasswords2 i run... Hvordan gjør jeg sånn at den logger på min bruker automatisk, som den gjorde før jeg satte passord. Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Du kan fjerne haken ved sjekkboksen Users must enter a user name and a password to use this computer. Lenke til kommentar
Epsilon- Skrevet 23. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2005 Ja men som sagt så logger den automatisk på som administrator da. Da må jeg logge av administrator igjen og skrive inn mitt brukernavn og trykke enter. Lenke til kommentar
wil Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 hei. samme skjer i Windows 2000 også faktisk. det du må gjøre er først å markere kontoen din dvs. Epsilon så haker du av for Users must enter a user name and a password to use this computer. så trykker du OK. restart å da skal alt være i orden hos deg. var iallefall slik jeg gjorde det på min Windows 2000, både på den stasjonære, laptoppen og jobb pc`en min. har funka greit det. Lenke til kommentar
Epsilon- Skrevet 23. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2005 Jaa det funka Takker! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå